W związku z tym do zespołu dołączają nowe osoby, a także wprowadzane są zmiany w jego strukturze, aby efektywniej zarządzać portfelem klientów oraz realizowanymi projektami. Zespołem Content & Technology kieruje Head Content & Technology, Filip Dawid.
Zespół Content & Technology w Leo Burnett dostarcza klientom agencji rozwiązania technologiczne oraz treści niezbędne do aktywizowania wszechobecnej technologii w działaniach marketingowych. Do jego głównych zadań należy tworzenie angażującego contentu i aktywności marek w mediach społecznościowych. Odpowiada także za strategię komunikacji i prowadzenie profili własnych marek, sporządzanie oraz moderowanie treści, a także współpracę z twórcami, w tym rekomendowanie ich, dopasowywanie do marek oraz negocjowanie kontraktów.
Zobacz również
W ubiegłym roku do agencji dołączyły dwie specjalistki ds. mediów społecznościowych i objęły stanowiska Social Media Managerek. Karolina Rak z agencji Konceptika, a Teresa Sadowska z MIŁO. Szeregi zespołu w tym roku uzupełniła Dominika Gajewska z Labcon. Nowym zespołem ekspertek zarządza Paulina Hanas, która w związku z dynamicznym rozwojem, awansowała na stanowisko Social Media Team Leader i raportuje bezpośrednio do Filipa Dawida.
W Leo Burnett inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii, poszerzamy wiedzę i tym samym kompetencje. Kluczowe dla nas jest tworzenie angażujących treści, które będą rezonowały w grupie odbiorców danej technologii czy platformy. Dlatego budowanie zespołu z doświadczonymi specjalistkami, pozwoli odpowiedzieć na innowacyjne potrzeby naszych klientów – powiedział Filip Dawid, Head Content & Technology Leo Burnett.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dodatkowo, w ramach zmian strukturalnych wewnątrz agencji do zespołu Content & Technology, dołączyły dwie Art Directorki/UX Designerki: Marta Gęsicka oraz Paula Tokarska, a także Copywriterka/UX Writer, Justyna Kot, które do tej pory były członkiniami zespołu kreacji. Zmiany te wynikają z rosnącej liczby projektów na obecnych klientach agencji oraz strategii dalszego podnoszenia jakości realizowanych dla nich zadań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing