Celem rozpoczynającej się kampanii jest relaunch marki, która ma być postrzegana jako synonim modnych okularów dla osób z własnym stylem.
Prowadzone działania skupiają się nie tylko na budowaniu świadomości, lecz także na towarzyszeniu konsumentom na kolejnych etapach ścieżki zakupowej. Głównym obszarem zintegrowanej kampanii jest digital, działania prowadzone są w serwisach internetowych, ale też w social mediach, między innymi na Instagramie. Kreacje w postaci krótkich video zobaczymy również na nośnikach reklamy zewnętrznej, w miejscach sprzedaży i kinie. Fielmann wybrał agencję Leo Burnett w wyniku przetargu.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć wizerunkową kampanię digitalową w oparciu o prawdziwy insight i emocjonalną idee kreatywną. Wierzymy, że taki sposób narracji pozytywnie wpłynie na wizerunek marki Fielmann – powiedziała Hanna Jackowska, managing director z agencji Leo Burnett.
W ramach opracowanego formatu kreatywnego agencja Leo Burnett przeprowadziła sesję zdjęciową z pięcioma modelami. Jej efektem jest 10 różnych visuali, które zobaczymy w katalogu marki, na nośnikach OOH, w butikach Fielmann oraz w formie bannerów w serwisach internetowych. W przypadku kampanii digitalowej wykorzystane będą cztery formy video o długościach 30, 20, 10 i 6 sekund. Kampanii towarzyszy hasło „Butik optyczny Fielmann. Znajdziesz swoją parę.”
Marka Fielmann powstała w 1972 roku w Niemczech i stawia sobie za cel ułatwienie dostępu do stylowych, wysokiej jakości okularów. W ofercie posiada w tej chwili ponad 2000 oprawek w zróżnicowanych stylach, co razem z wykwalifikowaną kadrą doradców i wyjątkowym serwisem gwarantuje znalezienie okularów pasujących do indywidualnego wizerunku klientów i zapewnia spokój podczas korzystania z nich. Fielmann posiada obecnie 20 salonów w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing