Leo Burnett Warszawa ponownie wygrywa przetarg na obsługę reklamową Otodom

Agencja Leo Burnett po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji dla serwisu nieruchomości Otodom należącego do Grupy OLX. Podstawowym założeniem planowanych na najbliższy rok działań jest stworzenie wyrazistych i angażujących kreacji.
O autorze
0 min czytania 2023-07-18

– Serdecznie dziękujemy za okazane nam po raz kolejny zaufanie. To dla nas dowód, że potrafimy w Leo Burnett tworzyć angażujące idee, które przekładają się na rozwój biznesu – powiedziała Hanna Jackowska, dyrektorka generalna Leo Burnett Warszawa.

W zaprojektowanej w 2021 roku przez Leo Burnett komunikacji serwis Otodom był przedstawiany jako platforma randkowa, dzięki której mieszkania mogą znaleźć idealnych lokatorów, a domy wymarzonych mieszkańców. Kampania została nagrodzona statuetką Effie w kategorii Commerce. Zdobyła także nagrody w konkursach Golden Arrow oraz Kreatura.

– Otworzyliśmy się na nowe pomysły, a te stworzone przez Leo Burnett Warszawa po raz kolejny potrafiły nas zaskoczyć. Parafrazując słowa naszej reklamy, można powiedzieć, że dzięki przetargom Klienci znajdują wymarzone agencje, a agencje wymarzonych Klientów – powiedziała Anna Adrian, head of marketing Otodom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj