Leo Burnett Warszawa z nową kampanią Zdrapek LOTTO

Już 1 października rusza kampania Zdrapek, którą Leo Burnett przygotował dla Totalizatora Sportowego. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz szeroko zakrojone działania w socialu.
O autorze
1 min czytania 2020-10-01

Zdrapki to jeden z flagowych produktów Totalizatora Sportowego. Leo Burnett na potrzeby utrzymanej w charakterze zabawy i beztroski kampanii stworzyło postać MC Drapaka, który rapując wprowadzać będzie odbiorcę w świat kolejnych debiutów Zdrapek. Kampania oraz towarzyszący jej utwór „Draaap” udowadnia, że o benefitach produktu mówić można nie tylko w sposób ciekawy, ale nawet śpiewający. Spot video towarzyszący kampanii utrzymany jest całkowicie w stylistyce rapowej – nie zabraknie MC, pięknych tancerek, niesamowitych samochodów oraz „wypasionej” scenografii.

Leo Burnett przygotowało kampanię, która obecna będzie we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to zarówno spot telewizyjny, nośniki outdoorowe, spoty radiowe jak i wyróżnialna kampania POS w punktach sprzedaży. Na potrzeby kampanii online Leo Burnett przygotowało m.in. dedykowane materiały video, materiały display oraz różnorodne materiały przeznaczone do wykorzystania w social mediach.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która od 2018 roku odpowiada za obsługę Totalizatora Sportowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj