Nowości obejmują:
- Przejrzystość przed rozpoczęciem kampanii: Facebook zapewni wydawcom informację na temat możliwych wyników działań za pośrednictwem Audience Network, Instant Articles oraz reklam in-stream. Po raz pierwszy reklamodawcy będą mogli sprawdzić przed uruchomieniem kampanii, gdzie ich kreacje mają największą szansę powodzenia.
- Blokowanie z poziomu konta: Reklamodawcy będą mogli z poziomu konta stworzyć listę kategorii witryn i aplikacji, na których nie chcą wyświetlać swoich kreacji. Takie rozwiązanie znacznie usprawni tworzenie spójnych list dla nawet setek osobnych kampanii i tysięcy kreacji.
- Większy wybór w plasowaniu materiałów wideo w Audience Network: Reklamodawcy otrzymali możliwość wyboru rodzajów plasowanych reklam za pośrednictwem łatwego w obsłudze formatu opt-out.
Reklama typu in-stream to funkcja dostępna dla reklamodawców, która umożliwia zamieszczanie trwających 5-15 sekund reklam wideo w trakcie transmisji wideo na żywo oraz nagrań wideo na Facebooku. Ponieważ opcje targetowania dla filmów typu in-stream są wybierane na podstawie zainteresowań odbiorców, różne osoby oglądające ten sam materiał wideo widzą inne reklamy.
Zobacz również
Audience Network pozwala na rozszerzenie zasięgu kampanii reklamowych poza platformę Facebook. Dzięki temu marketerzy mogą dotrzeć do odbiorców w witrynach i aplikacjach m.in. na komputerach, urządzeniach mobilnych i telewizorach z dostępem do Internetu. Audience Network stosuje te same zasady targetowania, pomiaru i emisji, które obowiązują na Facebooku, dzięki czemu reklamodawca ma pewność, że każda reklama przybliża go do realizacji celów kampanii przy zachowaniu jak najniższego kosztu.
Więcej informacji na temat wprowadzonych zmian dostępnych jest na blogu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell