System QuarticON gromadzi dane o zachowaniach użytkowników odwiedzających leroymerlin.pl, ich zainteresowaniach i dotychczasowych zakupach, a następnie w wybranych sekcjach portalu wyświetla dopasowane propozycje produktów. W efekcie algorytmy QuarticON zwiększają zarówno liczbę osób dokonujących transakcji, jak i wartość koszyka.
– System rekomendacji pełni funkcję podobną do sprzedawcy doradzającego klientom Leroy Merlin w sklepach stacjonarnych – mówi Przemysław Mańkowski, CEO QuarticON.– Takie rozwiązanie ma dużą wartość dla konsumentów, szczególnie że oferta sklepu liczy ponad 60 tys. produktów.
Zobacz również
Dodatkowo funkcje dopasowania do kontekstu i upsellingu zwiększają sprzedaż asortymentu, który do tej pory był trudny w sprzedaży, bo klienci nie wiedzieli o jego istnieniu lub nie zdawali sobie sprawy, że go potrzebują. System ułatwia również dopasowywanie produktów do siebie, np. ze względu na wymiary czy parametry. Dotychczasowe doświadczenia QuarticON wskazują, że efektem wdrożenia ich rozwiązania jest średnio 8,6% wzrost sprzedaży klientów.
Sieć Leroy Merlin wybrała system QuarticON w drodze rekomendacji. Jego wdrożenie łączy się z filozofią marki, w myśl której sklepy sieci to miejsca, gdzie każdy znajdzie produkty i porady dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań.
O QuarticON
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
QuarticON to uznany lider na rynku e-commerce, oferujący kompleksowe rozwiązania z zakresu inteligentnych systemów personalizacji i rekomendacji. System przetwarza dane o zachowaniach użytkowników, tworzy ich profile behawioralne i w ten sposób proponuje im najlepiej dopasowane produkty. Z narzędzi QuarticON korzysta już kilkaset firm, w tym Tchibo, Tesco, Intersport, Komputronik i Praktiker. QuarticON posiada biura w Warszawie, Londynie, San Francisco i Szanghaju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing