Leroy Merlin z nową odsłoną kampanii „Bohater Domu”

Nagrodzona złotym EFFIE 2015 w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE kampania Bohater Domu doczekała się nowej odsłony. Na początki lipca 2016 wystartowała emisja nowego spotu reklamowego Leroy Merlin – to kolejna prawdziwa historia, która udowadnia, że urządzanie domu nie sprowadza się do...
O autorze
1 min czytania 2016-07-18

…prozaicznego wbicia gwoździa w ścianę, lecz przynosi radość i satysfakcję związaną z realizacją własnych pomysłów.

Film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą i co z tego wynikło. Historia Oli i Grzegorza od kilku miesięcy krążyła po Internecie i mediach społecznościowych. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany, a internauci kibicowali temu niezwykłemu przedsięwzięciu. Para podzieliła się swoimi planami także na prowadzonym przez Leroy Merlin portalu bohaterdomu.pl.

„Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy towarzyszyć naszym bohaterom w procesie realizacji i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań.” – wyjaśnia Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej Leroy Merlin Polska.

Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstały dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz profilach „Dom z pomysłem” i „Kocham ogród!” na Facebook’u.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj