Już po raz szósty Lech Premium łączy siły z Pol’and’Rock i melduje swoją obecność na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka, poza mocą atrakcji czekających w Miasteczku Leszka, ponownie przygotowała również niespodziankę dla wszystkich fanów imprezy. 25 edycja Pol’and’Rock będzie wyjątkowa i taka jest również nowa, limitowana edycja puszek Lecha Premium, zaprojektowana przez Jurka Owsiak. Pierwszy z dwóch przygotowanych projektów znaleźć można na terenie festiwalu, zaś drugi jest już do kupienia w sklepach w całej Polsce. To jednak nie koniec niespodzianek od Leszka! Oprócz wyjątkowych puszek, miłośnicy muzyki mogli również zgarnąć limitowaną koszulkę w konkursie przeprowadzanym na stronie www.lech.pl. Stworzony przez Jurka Owsiaka wzór dedykowany na Pol’and’Rock znalazł się wśród 10 konkursowych projektów.
Zobacz również
Co marka przygotowała na samym festiwalu? Nowością, która z pewnością ucieszy stałych bywalców, będzie możliwość kupienia piwa jeszcze przed festiwalem i odebranie go od ręki na miejscu. Szczegóły akcji na www.piwobezkolejki.pl.
Scena Leszka, obfitując w talenty, które zdobyły Dziką Kartę, zapewni niezapomniane, koncertowe doznania. Wstąpią na niej m. in. Moyra, Mad Days, Ola Wielgomas czy Terrific Sunday. Podczas trzech dni wydarzenia, które rozpocznie się 1 sierpnia, marka przygotowała jednak znacznie większą dawkę rozrywki. W specjalnie przygotowanej strefie, Miasteczku Leszka, nie zabraknie atrakcji idealnie dobranych do potrzeb stałych bywalców festiwalu w myśl zasady „Miłość, przyjaźń, Rock’and’Roll”. Do wyboru będą stanowiska do farbowania włosów na zielono, karaoke oraz Kuźnia Talentów, w której będzie można sprawdzić swoje manualne zdolności. Na miejscu będzie obecna również ekipa Lecha. W strefie spotkać będzie można m. in. Krzysztofa Jankowskiego „Jankesa”, Martę Gałuszewską, Igora Herbuta czy Michała Mikołajczaka.
Jeśli dobrze się bawić, to tylko z głową, dlatego oprócz wspólnego szaleństwa, przez trzy dni organizatorzy będą przypominać o bezpieczeństwie. W strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik festiwalu będzie mógł uzyskać informacje na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbadać jego poziom przy pomocy profesjonalnego alkomatu zarówno podczas festiwalu, jak i przed wyruszeniem w drogę powrotną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Leszek nie pomija tematu ekologii, dlatego w swojej ekologicznej strefie tradycyjnie będzie zachęcał miłośników muzyki do zachowania czystości na terenie festiwalu i pola namiotowego. Ponadto, w strefach sprzedażowych po raz pierwszy pojawią się kubki z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. W trosce o czystość na terenie festiwalu Kompania Piwowarska przygotowała także kubki wielokrotnego użytku, dostępne w strefach sprzedażowych marek Pilsner Urquell i Kozel. Na najbardziej zaangażowanych w akcję Kto po sobie posprząta czekać będą wyjątkowe nagrody – elektryczne hulajnogi. Puste plastikowe kubki, szklane butelki, aluminiowe puszki czy posegregowany papier, będzie można zostawić w Eko Strefie w zamian za festiwalowe bluzy, a Leszek zadba o ich właściwy recykling.
Leszek jest wszędzie tam, gdzie dobra muzyka i pozytywne emocje, dlatego już 1 sierpnia spotkacie go w Kostrzynie nad Odrą!