Leszek przełamuje lody – rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium

Leszek powraca w zimowej odsłonie! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiada się chłodno, Leszek przełamuje lody.
O autorze
1 min czytania 2019-12-10

Dla Leszka każda zima jest wyjątkowa, jednak tegoroczna będzie niepowtarzalna. Wszystko za sprawą limitowanej serii puszek zaprojektowanych przez Zuzę Sadlik, która po raz kolejny połączyła siły z marką Lech Premium. Głównym przesłaniem tegorocznej zimowej komunikacji jest przełamywanie lodów między ludźmi. Rozbita, zamarznięta tafla jeziora, znajdującego się w samym sercu górskiej scenerii łączy symboliczne, towarzyskie znaczenie hasła z jego dosłownym, zimowym znaczeniem.

Oprócz zimowych puszek wyróżniających się dynamicznym designem, marka przygotowała również 15-sekundowy spot, którego start emisji telewizyjnej zaplanowany jest na koniec roku. Zimowa kampania wspierana jest również kampanią OOH realizowaną w południowej Polsce, współpracą z influencerami, działaniami digital oraz PR. Dodatkowo, dla miłośników zimowych atrakcji, Leszek zaplanował niespodziankę na jednym ze stoków narciarskich w Polsce. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce.

Za przygotowanie kampanii i działania digital odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Zenith, a za obsługę PR oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Tailor Made PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj