BEKO w bieżącym roku postawiło na rozwój asortymentu chłodniczego. Cała linia produktów została odświeżona pod kątem stylistyki i funkcjonalności.
– Od początku lipca do końca sierpnia 2012 roku potrwa kolejna kampania reklamowa naszej marki. Będzie to kontynuacja naszego zimowego spotu. Głównym bohaterem, obok lodówki, będzie uroczy maluch z naszych reklam. Spoty będą obecne w telewizji, kinie i Internecie – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.
Zobacz również
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia br. Będzie się składała z 30’ spotów reklamowych, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, AT Media, Discovery&Animal Channel) oraz kinach (Cinema City, Multikino, Helios, Silver Screen). Za kreację jest odpowiedzialna agencja TBWA, a za realizację dom mediowy OMD Media Direction.