Projekt 5:01 Live to seria transmisji oraz filmików na profilu @levis_poland na Instagramie, których premiera odbywa się o 5.01 po południu. Levi’s postanowił współpracować z członkami swojej społeczności, aby pokazali w jaki kreatywny sposób wykorzystują swój czas w domu. Transmisje obejmują występy muzyczne, warsztaty personalizacji oraz rozwijanie różnych pasji. Zobaczymy w nich m.in. Miłosza Rebesia i Kubę Dąbrowskiego.
Na wszystkich europejskich kanałach marki możemy podziwiać występy lokalnych muzyków, o czym na bieżąco informuje @levis_poland w swoich InstaStories. Na globalnym profilu @Levis mogliśmy podziwiać już występy live m.in. Snoop Dogg’a, Kali Uchis, Questlove i Taboo z Black Eyed Peas.
Zobacz również
Co więcej, na polskim profilu rozpoczął się cykl DIY, czyli nauka customizacji w domowych warunkach. Tailor masterzy marki pokazują w jaki sposób możemy nadać swoim ubraniom drugie życie i kreatywnie wykorzystać czas spędzony w izolacji. W pierwszym odcinku nauczymy się jak wykonać tie-dye z wykorzystaniem… buraka! Kolejne odsłony tego cyklu oraz pozostałe relacje z wnętrz domów przyjaciół marki już wkrótce.
Zapewniając angażującą i wartościową rozrywkę oraz gwarantując ludziom pozostanie w kontakcie podczas izolacji, Levi’s liczy na to, że zachęci i zainspiruje ich do działania w domach. Stay home, Stay connected!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing