Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Levi’s Europe prezentuje projekt „5:01 Live – Stay Home, Stay Connected”

Nastał czas, aby każdy z nas dał wyraz solidarności z innymi poprzez robienie tego, co może, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa – przede wszystkim, zostając w domu. Levi’s także zachęca do tego swoich fanów i ich rodziny, wprowadzając projekt 5:01 Live – Stay Home, Stay Connected.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Projekt 5:01 Live to seria transmisji oraz filmików na profilu @levis_poland na Instagramie, których premiera odbywa się o 5.01 po południu. Levi’s postanowił współpracować z członkami swojej społeczności, aby pokazali w jaki kreatywny sposób wykorzystują swój czas w domu. Transmisje obejmują występy muzyczne, warsztaty personalizacji oraz rozwijanie różnych pasji. Zobaczymy w nich m.in. Miłosza Rebesia i Kubę Dąbrowskiego.

Na wszystkich europejskich kanałach marki możemy podziwiać występy lokalnych muzyków, o czym na bieżąco informuje @levis_poland w swoich InstaStories. Na globalnym profilu @Levis mogliśmy podziwiać już występy live m.in. Snoop Dogg’a, Kali Uchis, Questlove i Taboo z Black Eyed Peas.

Co więcej, na polskim profilu rozpoczął się cykl DIY, czyli nauka customizacji w domowych warunkach. Tailor masterzy marki pokazują w jaki sposób możemy nadać swoim ubraniom drugie życie i kreatywnie wykorzystać czas spędzony w izolacji. W pierwszym odcinku nauczymy się jak wykonać tie-dye z wykorzystaniem… buraka! Kolejne odsłony tego cyklu oraz pozostałe relacje z wnętrz domów przyjaciół marki już wkrótce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapewniając angażującą i wartościową rozrywkę oraz gwarantując ludziom pozostanie w kontakcie podczas izolacji, Levi’s liczy na to, że zachęci i zainspiruje ich do działania w domach. Stay home, Stay connected!

Słuchaj podcastu NowyMarketing