…telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. OSHEE deklaruje, że gra o miejsce w gronie światowych liderów branży żywności i napojów funkcjonalnych.
– Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce OSHEE, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach OSHEE poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia. – mówi Robert Lewandowski.
Zobacz również
Wizerunek Roberta Lewandowskiego wykorzystany zostanie na wszystkich rynkach, na których dostępne są produkty OSHEE. To element szeroko zakrojonej, globalnej ekspansji producenta, który stawia sobie ambitny plan dołączenia do największych globalnych graczy w swojej kategorii.
– W światowej lidze producentów żywności i napojów funkcjonalnych debiutowaliśmy już kilka lat temu. I zdobyliśmy stabilną, silną pozycję. Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi OSHEE stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie. – powiedziała Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing