…i Swimwear.
„Zawsze podziwiałem zarówno niewiarygodną wytrzymałość Lewis’a w czasie wyścigów jak i jego wyjątkowy styl poza torem wyścigowym, który przemawia do nowego pokolenia mężczyzn w stylu “Tommy’ego” – mówi sam Tommy Hilfiger. „Hamilton zbudował swoją nadzwyczajną karierę kierowcy wyścigowego na pasji, determinacji i wyjątkowo ciężkiej pracy – wartościach, które przyświecały mnie, kiedy zakładałem własną markę. Mamy już wcześniejsze doświadczenia jeśli chodzi o partnerstwo z Formułą Jeden, więc obecna współpraca ma już silne podłoże do dalszych działań w świecie sportów motorowych.”
Zobacz również
Zawodowe osiągnięcia Lewis’a Hamilton’a wprowadziły go do światowej elity sportowców – jest uznawany za jednego z najważniejszych kierowców Formuły Jeden w historii. Jest zdobywcą rekordu wszech czasów jeśli chodzi o liczbę pozycji startowych, punktów zawodowych i zwycięstw w konkursach wyścigowych. W każdym sezonie, w którym brał do tej pory udział, wygrał przynajmniej jedno Grand Prix. Za pośrednictwem ogromnego zasięgu swoich profili społecznościowych, Lewis Hamilton dociera do ponad 17 milionów swoich fanów, którym udostępnia kulisy zawodów Formuły Jeden oraz pozwala na wgląd w swoje życie osobiste.
„Tak jak Tommy Hilfiger, wierzę w siłę mody, stawianie na indywidualizm i przełamywanie istniejących konwencji”, mówi Lewis Hamilton. „Projekty Tommy’ego inspirują mnie do odważnego zestawiania elementów garderoby, którą noszę poza torem wyścigowym, a także do wyrażania swojej pomysłowości i eklektycznego stylu. Wydarzenia TOMMYNOW są czymś jedynym w swoim rodzaju, co sprawia, że jestem ogromnie podekscytowany współpracą z tą wizjonerską marką.” – dodaje.
Kampania sfotografowana przez Mikael’a Jansson’a zadebiutuje wiosną 2018.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Męska kampania TOMMY HILFIGER będzie przebiegać równolegle z promowaniem kampani damskiej z udziałem jej międzynarodowej ambasadorki, supermodelki Gigi Hadid. Obie kampanie połączyły się, gdy Lewis Hamilton i Gigi Hadid usiedli za sterami Mercedesa AMG GT S na torze żużlowym Pocono, znanym także pod nazwą Tricky Triangle, by zarejestrować swoją pierwszą wspólną przejażdżkę. Video klip został wyreżyserowany przez Matt’a Baron’a.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Męska kolekcja wiosenna TOMMY HILFIGER to wyraz zamiłowania Tommy’ego Hilfiger’a do sportów motorowych. Kolekcja, która zadebiutowała 25 lutego w ramach wydarzenia TOMMYNOW „DRIVE” podczas Tygodnia Mody w Mediolanie, jest ukłonem w stronę załogi wyścigowej Formuły Jeden, poprzez nawiązania do ich tradycyjnego ubioru roboczego. Kolekcja odwołuje się do stylu amerykańskiej kultury motoryzacyjnej, stanowiąc jego unowocześnioną wersję, która odpowiada szybkiemu rytmowi współczesnego życia.
Dziedzictwo marki TOMMY HILFIGER jest blisko związane z popkulturą i ikonami sportu. W latach 90-tych Tommy Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów, który łączył świat mody i show-biznesu stając się tym samym pionierem branży ubierającym młodych artystów takich jak piosenkarkę Aaliyah, producenta muzycznego Marka Ronsona czy artystę Ushera, oraz angażującym do swoich kampanii muzyków pokroju David’a Bowiego i Beyonce. W ostatnich latach Tommy Hilfiger rozpoczął współpracę z międzynarodowym mistrzem tenisa Rafael’em Nadal’em, znaną na całym świecie supermodelką Gigi Hadid i wielokrotnie nagradzanym duetem muzyczno-producenckim The Chainsmokers. To przejaw zaangażowania marki w zwiększenie zasięgu i zainteresowania wśród młodszego pokolenia. Tommy Hifiger ma już na swoim koncie współpracę z Formułą Jeden, a niedawno zapowiedział jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport – czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły Jeden. Wcześniej – od 1991 do 1994 roku – marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus, a w 1998 roku jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej wsparła zespół Ferrari, m.in. projektując mundury dla zespołu.