TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger prezentują nową kolekcję

Piąta współpraca Tommy’ego Hilfigera i mistrza Formuły 1 powstała, by realizować misję marki amerykańskiego projektanta: tworzyć modę, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich.
O autorze
2 min czytania 2020-09-17

Marka Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXLewis jesień 2020. To już piąta odsłona współpracy amerykańskiego projektanta z sześciokrotnym mistrzem Formuły 1 i globalnym ambasadorem jego marki: Lewisem Hamiltonem. Współprojektanci od początku partnerstwa TommyXLewis przedstawiają kolekcje, które realizują wizję mody Tommy’ego Hilfigera, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Efekt ten uzyskany został dzięki projektom wykonanym z dżinsu pochodzącego w 100% z surowców z recyklingu, organicznej bawełny i materiałom z przetworzonych odpadów pokonsumpcyjnych. Bardziej przyjazne środowisku materiały tworzą prawie 80% kolekcji. Prezentowane są także neutralne płciowo ubrania unisex, projektowane według bliskiej projektantom filozofii „stylu dla wszystkich” – wiary w modę, która zaciera granice między płcią, wiekiem, pochodzeniem i kształtem sylwetki. Kolekcja TommyXLewis jesień 2020 będzie dostępna od 15 września 2020 r. na tommy.com oraz w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i punktach partnerskich na całym świecie.

Współpraca TommyXLewis powstała w wyniku kreatywnego przecięcia dwóch światów: klasycznie amerykańskiego dziedzictwa Hilfigera i współczesnego streetwearu – bliskiego Hamiltonowi. W przestrzeni tej zrodziła się wyjątkowa kolekcja mody ulicznej w wersji premium. Nawiązania do bogatych archiwów marki były inspiracją dla projektów z nowych, bardziej przyjaznych środowisku materiałów, uniwersalnie korzystnych fasonów i pogodnych nadruków. Charakterystyczny dla marki zaangażowany optymizm został odzwierciedlony w motywie „CREATE UNITY”, który występuje w wielu wersjach i projektach. Jest motywacją, by łączyć się wokół ważnych dla nas spraw i dzielić pokojowym przesłaniem.

– Na trasie TommyXLewis nieustannie rozwijam się jako projektant. Od pięciu sezonów uwielbiam współpracować z Tommym, przesuwać granice mody, podejmować twórcze ryzyko i tworzyć projekty dokładnie w moim stylu. Najnowsza kolekcja jesień 2020 odzwierciedla wszystko, co dla nas ważne: od całkowicie wolnej ekspresji siebie przez inkluzywność po troskę o środowisko. Jednocześnie jest kolejnym krokiem w budowaniu rozpoznawalnego charakteru TommyXLewis. Nie moglibyśmy być bardziej dumni z tego, co udało nam się stworzyć – mówi Lewis Hamilton. 

Zawarte w kolekcji okrycia wierzchnie powstały w idealnej równowadze między funkcjonalnym, surowym krojem a miękkimi i puszystymi materiałami – takimi jak sztuczny zamsz czy puch pochodzący z recyklingu. Oryginalny czarno-biały wzór nadaje charakteru stonowanym modelom, a ekscytujące akcenty ostrego fioletu oraz żółci przykuwają wzrok i dodają energii. Trekkingowe trzewiki, inspirowane obuwiem roboczym, stylowo kontrastują z luźnymi, miłymi w dotyku dresowymi spodniami i bluzami. Dzięki neutralnemu płciowo projektowaniu i metodom produkcji przyjaznej środowisku, kolekcja TommyXLewis jesień 2020 wznosi modę zrównoważoną społecznie i środowiskowo na nowy poziom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj