Lewis Pugh oraz Tino Krause oficjalnymi keynote speakerami na gali Best Brands Awards

O autorze
1 min czytania 2022-09-08

Przed społeczeństwem i światem biznesu stoi teraz wiele wyzwań. Z jednej strony, jesteśmy aktualnie w momencie cyfryzacji naszej rzeczywistości, a z drugiej mierzymy się z postępującymi zmianami klimatycznymi w świecie realnym. Podczas gali rozdania nagród Best Brands Awards podjęte zostaną oba tematy.

Jednym z głównych prelegentów na gali i tym samym przewodnikiem po świecie, który na przestrzeni lat uległ znacznemu ociepleniu będzie Lewis Pugh – pływak wytrzymałościowy oraz oficjalny patron ONZ na rzecz ochrony oceanów. W 2007 roku, by zwrócić uwagę na zmiany klimatyczne zaobserwowane na biegunie północnym przepłynął 1 km w wodzie o temperaturze -1,7°C. W 2021 roku przez 12 dni, bez chroniącego przed zimnem stroju pływał w lodowatych wodach Arktyki niedaleko Grenlandii. Jego działania mają zwrócić uwagę światowej opinii na problem topnienia arktycznego lodu morskiego i topniejące lodowce w Himalajach, a także na wpływ, jaki zmniejszenie zasobów wody będzie miało na sytuację na świecie.

Drugim keynote speakerem na Best Brands Poland i tym samym ekspertem w dziedzinie przyszłości technologicznej jest Tino Krause, regional director Central Europe w Meta. Odpowiada on za rozwój biznesu w 34 krajach, w tym w państwach Beneluksu oraz Europy Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 3 lata pełni jednocześnie funkcję Country Director Meta na region DACH Niemcy, Austrię i Szwajcarię. Jako osoba z ponad 15-letnim doświadczeniem, pracująca dla wiodących agencji i firm medialnych, jest uważany za jednego z najbardziej znanych ekspertów i przedstawicieli branży marketingowej w tych krajach.

Do nagrody Best Brands Poland nominowane są 32 marki, wśród nich m.in. Biedronka, Hortex, Lays, Nivea, Rossmann, Samsung, Tymbark, Winiary, Wedel. Zdobywców tytułów Best Overall Brand, Best Customer Centricity Brand, Best Sustainability Brand, Best Polish Brand i Best Omnichannel Brand poznamy 15 września na uroczystej gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj