W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.
Od czerwca tego roku Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne. – Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę zarówno na jakość piwa, jak i na jego pochodzenie. Cenią sobie oryginalność i lokalny charakter produktów – mówi Marta Kuropatwińska, senior group brand manager marek regionalnych i EB. – Piwo z Leżajska to wyjątkowa propozycja, mocno związana z lokalną specyfiką Podkarpacia. To zaproszenie do refleksyjnego smakowania chwil i przyjemności we własnym, nieśpiesznym rytmie.
Zobacz również
Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.
Zwolnij z Leżajskiem
W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy, zrealizowane w naturalnym dla Leżajska otoczeniu przyrody. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony czystej natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia, w każdym miejscu w Polsce.
Działania digital koncentrują się w mediach społecznościowych. W letniej aktywacji marka zaproponuje konsumentom interaktywną aplikację mobilną, która inspiruje do zwolnienia rytmu z Leżajskiem. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Komunikację ATL przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za PR marki Leżajsk odpowiada agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja WILK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing