Firma LG dokłada wszelkich starań aby o nowym, flagowym produkcie- smartfonie LG G3 – dowiedział się każdy. Robi to z takim rozmachem, że przy okazji jednej z konstrukcji reklamowych – długim na 240 metrów i wysokim na 12 metrów billboardzie –pobiła rekord Guinnessa w kategorii „Największa zewnętrzna struktura reklamowa na świecie”.
Billboard ważący 1800 ton i w większości zbudowany ze stali można zobaczyć przy drodze na lotnisko King Khalid International Airport w Riyadh (Arabia Saudyjska). Docelowo, reklamę ma zobaczyć aż 20 milionów osób, co szacunkowo przyniesie firmie dodatkowe 25 milionów dolarów przychodu.
Zobacz również
Obecnie konstrukcja reklamowa promuje telefon LG G3 natomiast w przyszłości bardzo łatwo marka wykorzysta go dla innych produktów.
Połączenie wzornictwa z najnowocześniejszymi technologiami
LG G3 promowany jest nowym hasłem reklamowym: „Inteligentny po prostu”. Na rynku smartfonów debiutował w tym roku ale zdążył wywołać już duże zamieszanie. LG spodziewa się sprzedaży przekraczającej rekordową ilość, 10 milionów sztuk, najwięcej w historii firmy dla pojedynczego modelu smartfona.LG G3 zebrał bardzo pozytywne recenzje w mediach na popularnej stronie napisano, że ma „najlepszy ekran wśród smartfonów”, a na innej stronie poświęconej technologiom, możemy przeczytać, że „LG G3 wyposażony w ekran Quad HD i aparat z autofokusem, czyli jedne z najlepszych rozwiązania rynku, zdecydowanie wyprzedza konkurencję”. Smartfon LG G3 to doskonałe połączenie większej wydajności,zaawansowanych funkcji i jedynej takiej na rynku jakości obrazu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing