LG zamyka dział smartfonów – taka informacja kilka dni temu obiegła media, a krótko po tym firma oficjalnie potwierdziła doniesienia.
Jak podkreślają przedstawiciele marki, decyzja o wyjściu z konkurencyjnego sektora smartfonów umożliwi firmie skoncentrowanie zasobów w obszarach wzrostu, takich jak podzespoły do pojazdów elektrycznych, urządzenia połączone, inteligentne domy, robotyka, sztuczna inteligencja i rozwiązania business-to-business, a także platformy i usługi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dla posiadaczy smartfonów LG mamy jednak dobrą wiadomość – firma zapewni wsparcie serwisowe i aktualizacje oprogramowania dla klientów używających dotychczasowych produktów mobilnych przez okres, który będzie zależał od danego regionu. Marka będzie współpracowała z dostawcami i partnerami biznesowymi w trakcie procesu zamykania działalności związanej ze smartfonami.
– W przyszłości firma LG będzie nadal wykorzystywać swoje doświadczenie w dziedzinie telefonii komórkowej i rozwijać technologie związane z mobilnością. (…) Główne technologie opracowane w ciągu dwóch dekad działalności firmy LG w branży telefonii komórkowej zostaną zachowane i znajdą zastosowanie w istniejących i przyszłych produktach – mówią przedstawiciele marki.
Likwidacja działalności w zakresie telefonów komórkowych ma zostać zakończona do 31 lipca br.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niemal wszyscy ankietowani pozytywnie oceniają wpływ nowych technologii na codzienne życie – to jeden z wniosków płynących z najnowszego PAYBACK Opinion Poll. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z badania.