LG poszerza strategię i wkracza na rynek dóbr premium – otwierając w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

Firma LG uroczyście otworzyła swój pierwszy Brand Store w Europie. Na jego lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie. Odwiedzający salon LG będą mogli w kameralnej atmosferze odkryć innowacje z najwyższej półki, niedostępne do tej pory w innych kanałach sprzedaży.
O autorze
2 min czytania 2019-09-17

 

Polska wyznacza kierunek Europie

Warszawski LG Brand Store to pierwszy stacjonarny salon firmy nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Został zaprojektowany z myślą o wymagających klientach, a jego otwarcie to strategiczny krok w pozycjonowaniu marki w kategorii premium.

– Dzisiejsze uroczyste otwarcie LG Brand Store to wielki i strategiczny dzień dla naszej firmy – jest to pierwszy LG Premium Brand Store nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Bardzo się cieszę, że LG Polska otwiera nową erę pozycjonowania marki dóbr luksusowych na lokalnym rynku i staje się jednocześnie europejskim liderem w podejściu do klientów premium. Pozwoli to umocnić pozycję LG w segmencie produktów luksusowych, a także zwiększy dostępność najbardziej zaawansowanych produktów jakie LG posiada na świecie. Od teraz będą one dostępne również w Polsce – powiedział Howard Lee, prezes LG Electronics Central Eastern Europe i LG Electronics Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.

Co więcej, raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8%. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dotychczas w Warszawie nie było miejsca, w którym Klienci oczekujący najwyższej jakości produktów i najbardziej zaawansowanych technologii mogliby w przyjaznej atmosferze obejrzeć i doświadczyć globalnych innowacji LG. Chcąc wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, firma zdecydowała się na otwarcie wyjątkowej przestrzeni, jaką jest LG Brand Store. Dzięki temu będziemy mogli na bieżąco oferować polskim konsumentom bogatą gamę luksusowych produktów, niedostępnych w regularnej sprzedaży – powiedział Howard Lee.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W uroczystym otwarciu LG Brand Store udział wzięła Ambasador Republiki Korei Południowej w Polsce Mira Sun, która wyraziła nadzieję, że pozytywne stosunki pomiędzy Polską a Koreą będą kontynuowane i wzmacniane. Pani Ambasador wyraziła nadzieję, że LG w Polsce jako marka premium osiągnie sukces taki jak w Korei Południowej. Dzisiejsze uroczyste otwarcie jest potwierdzeniem dobrych stosunków pomiędzy krajami.

LG Brand Store w Galerii Klif

LG Brand Store został zlokalizowany na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Klif, prestiżowej przestrzeni wyróżniającej się starannie wyselekcjonowaną ofertą marek z segmentu premium. Miejsce to dedykowane jest najbardziej wymagającym klientom, którzy oczekują dostępu do luksusowych produktów wysokiej jakości – idealnie więc wpisuje się w strategię LG. Klienci odwiedzający Brand Store mogą w kameralnej atmosferze odkryć światowe innowacje w elektronice.