„Liczy się dobry skład” – nowa platforma marki Okocim

Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-01

Najnowszy spot reklamowy marki piwa Okocim skierowany jest do młodszej niż dotychczas grupy docelowej. Akcja filmu toczy się na terenie Browaru i wprost nawiązuje do męskich relacji, przyjaźni, poczucia wspólnoty, której jednym z symboli jest piwo Okocim. Koncept strategiczny opiera się na przekonaniu, że w piwie „liczy się dobry skład”, ale najważniejszym składnikiem jesteś „Ty… wraz ze swoimi kumplami”.

Spot przedstawia dzień z życia okocimskiego Browaru i ludzi, którzy świetnie się ze sobą czują zarówno podczas pracy jak i poza nią. Wykorzystuje motyw dwuznaczności pojęcia „skład”, który oznacza nie tylko dobre, wysokiej jakości piwo, ale też świetne towarzystwo.


Elementy zarówno emocjonalne, jak i produktowe, łączy hasło kampanii reklamowej „Liczy się dobry skład”. Podkreśla nie tylko wartości, które reprezentuje marka, takie jak najlepsza jakość składników użytych do warzenia piwa oraz najwyższej klasy piwowarzy, ale również męską solidarność i dobrą zabawę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej reklamie wykorzystano utwór „Come On Up The Mountain” zespołu Renegade.

Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję studio Dynamo, reżyserem jest Marcin Filipek. Zakupem mediów zajmuje się dom Mediowy Initiative. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się