Lidia Tofil ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży eventowej. Przez ostatnie 12 lat związana była z wydawnictwem Burda, gdzie odpowiedzialna była za pomysły kreatywne i realizację największych wydarzeń mediowych, takich jak: ELLE Style Awards, Kobieta Roku Glamour, Party Fashion Night, Viva Photo Awards czy Róże Gali. Wcześniej związana była m.in. z TOTO Media, Marquard Sport Media, Multico i TVP. W nowym miejscu, jako Head of Events, poza prowadzeniem projektów eventowych w agencji, Lidia będzie również ściśle współpracować z pozostałymi działami, przede wszystkim PR oraz Influencer Marketing & Relations, przy okazji realizacji komunikacji 360’ dla klientów.
– Agencja konsekwentnie wdraża rozwiązania, które mają na celu poszerzenie obszarów aktywizacji obsługiwanych marek i szybki rozwój naszej firmy w zakresie kompleksowych usług komunikacyjnych. Zmiany organizacyjne zawsze są na lepsze, a tak silna postać jak Lidia Tofil, która ze swoim wieloletnim doświadczeniem i rozległymi relacjami w branżach, z którymi agencja pracuje na co dzień, daje gwarancję usług odpowiadających potrzebom i oczekiwaniom rynku. Tym samym będzie jedną z kluczowych postaci zespołu naszej agencji odzwierciedlając jakość i kreatywność Warsaw Creatives. – mówi Jan Stelmaszyk, Managing Director Warsaw Creatives.
Zobacz również
Agencja Warsaw Creatives znana jest z oryginalnych i zapadających w pamięć niezwykłych eventów kreatywnych, które z sukcesem organizuje od ponad dekady m.in. dla takich marek jak BOSS, Carrera, Magda Butrym, Cosmoss by Kate Moss czy Half Price. Dołączenie do zespołu Lidii Tofil niewątpliwie wprowadzi ten obszar agencji Warsaw Creatives na nowy poziom.
– To niezwykle ekscytujący czas na dołączenie do Warsaw Creatives. Biorąc pod uwagę portfolio agencji i jakość oferowanych przez nią usług czuję, że będę tutaj miała możliwość realizacji niezwykle kreatywnych pomysłów, jednocześnie gwarantując najwyższą jakość ich egzekucji. Na początek obieram sobie za cel wdrożenie i zarządzanie strategią działu events, rozwój sieci kontaktów oraz wypracowanie najlepszych procesów i ścieżek współpracy z klientami agencji. Jestem przekonana, że jest to miejsce, w którym będę mogła w pełni wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie. – dodaje Lidia Tofil.
Pojawienie się Lidii Tofil w Warsaw Creatives to niewątpliwie znak, że agencja stale inwestuje w profesjonalistów, stawiając na ich wieloletnie doświadczenie i kompetencje. Tofil na czele bardzo kreatywnego zespołu Events to gwarancja jeszcze większej skali oferowanych wydarzeń, wykraczających poza klasyczne propozycje zawsze precyzyjnie skrojonych do oczekiwań i potrzeb klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: materiały prasowe Warsaw Creatives
Słuchaj podcastu NowyMarketing