Lidl Polska od wielu lat podejmuje działania ukierunkowane na ograniczenie zużycia energii, co w efekcie zmniejsza wpływ na środowisko naturalne oraz obniżenie kosztów działalności. Pod koniec minionego roku w sieci sklepów Lidl Polska przeprowadzony został audyt, zwieńczający wielomiesięczne przygotowania do otrzymania certyfikatu ISO 50001 będącego międzynarodowym standardem zarządzania energią.
Lidl Polska od wielu lat angażuje się w zrównoważone zarządzanie energią, by optymalizować procesy swojej działalności oraz zmniejszać wpływ na środowisko naturalne. Pod koniec minionego roku w sieci sklepów Lidl Polska przeprowadzony został audyt, który zakończył się przyznaniem certyfikatu ISO 50001 stanowiącego międzynarodowy standard zarządzania energią. To prestiżowe wyróżnienie jest zwieńczeniem wielomiesięcznych przygotowań całego zespołu – przeprowadzono liczne szkolenia dotyczące świadomego korzystania z energii dla ponad 23 tysięcy pracowników firmy, skontrolowano ponad 700 sklepów, 11 centrów dystrybucyjnych i centralę oraz zoptymalizowano procesy pozyskiwania danych o zużyciu energii w obiektach Lidl Polska.
Zobacz również
Działania te spowodowały, że Lidl podniósł już wcześniej wysoko zawieszoną poprzeczkę. Certyfikat jest kolejnym krokiem w stronę optymalizacji procesu zużycia energii w całej strukturze firmy. Za sukcesem wdrożenia systemu stoją przede wszystkim pracownicy Lidl Polska, którzy zaangażowali się w przedsięwzięcie i aktywnie uczestniczyli w przygotowanych szkoleniach.
– Jako społecznie odpowiedzialna firma, jesteśmy świadomi, że odpowiednia gospodarka zasobami energetycznymi może nie tylko zmniejszyć koszt naszej działalności, ale również być bardziej przyjazna planecie. Nieustannie szkolimy się i wdrażamy innowacyjne metody, by dalej optymalizować zużycie energii w naszych sklepach, centrach dystrybucyjnych, a także w Centrali. Cieszymy się, że nasze starania i zaangażowanie pracowników zaowocowało niezwykle istotnym dla nas wyróżnieniem – certyfikatem ISO 50001, który potwierdza nasze zrównoważone zarządzanie energią – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell