10. rocznica okazała się jednak dla Lidla nietypowa. Tym razem zamiast polowego, rockowego sklepu w samym sercu festiwalu w Kostrzynie nad Odrą, Lidl ze swoją kolorową reprezentacją pokaże się w trakcie transmisji online.
W ten sposób Lidl Polska chce podkreślić wieloletnią współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, która trwa nieprzerwanie, nawet w aktualnych, wymagających warunkach. Angażując się w Pol’and’Rock Festival firma Lidl dziękuje wszystkim pracownikom i klientom, którzy każdego roku wcielają się w rolę wolontariuszy podczas Finału zbiórek Fundacji – dzięki temu, przez wszystkie lata wspólnego grania, na rzecz Fundacji Lidl przekazał 24 mln zł. Festiwal co roku stanowił dla wolontariuszy podziękowanie. W tym roku Lidl pokaże się widzom Najpiękniejszej Domówki Świata online i zapewnia, że nie zabraknie go na Festiwalu za rok.
Zobacz również
W przygotowaniu do uczestnictwa w Festiwalu online i stworzeniu niepowatarzalnego klimatu Pol’and’Rock na pewno pomogą specjalnie przygotowane na tę okazję gadżety. Tylko dla Lidl Polska Jurek Owsiak zaprojektował niepowtarzalną koszulkę, którą będzie można nabyć przed Festiwalem we wszystkich sklepach sieci. W cenie koszulki (59,90 zł/1 szt.) uwzględniono także zestaw gadżetów od sponsorów. Oprócz tego na sklepowych półkach pojawią się także okolicznościowe gadżety 26. Pol’and’Rock Festival 2020, w tym: torba materiałowa (29,99 zł/1 szt.), magnes (14,99 zł/1 szt.) oraz breloczek (14,99 zł/1 szt.) z unikalnym, festiwalowym designem.
– W tym roku nic nie jest takie samo jak wcześniej, nie powstrzymuje nas to jednak przed zorganizowaniem Pol’and’Rock Festival – Najpiękniejszego Festiwalu Świata w wersji domówki online. Czujemy, że tego właśnie potrzeba fanom festiwalu – dobrej energii, ciepła, niepowtarzalnych chwil, miłości i zwłaszcza nadziei, bo to jest teraz najważniejsze. Bardzo doceniamy zaangażowanie partenrów Festiwalu, w tym sieci Lidl Polska. To między innymi dzięki ich wsparciu wydarzenie może się odbyć. Marka Lidl jest już z nami po raz 10. na Festiwalu. Dziękujemy Lidlowi za te wszystkie lata współpracy. Było pięknie! – wspomina Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy.
– Pracownicy Lidl Polska cały rok czekają na niesamowite emocje, których mogą doświadczyć pracując w największym polowym sklepie w Polsce, podczas Festiwalu Pol’and’Rock w Kostrzynie. W tym roku okoliczności są szczególne, ale jako marka czujemy jeszcze większą mobilizację aby wspierać Festiwal. W ten sposób chcemy podziękować naszym wszystkim pracownikom za ich ogromne zaangażowanie w pracę w ostatnich, wymagających miesiącach oraz wszystkim wolontariuszom zbiórek WOŚP, w tym klientom i pracownikom sklepów Lidl. W tym roku spotkamy się z Państwem online, a za rok liczymy, że pojawimy się na tradycyjnym Festiwalu, jak dawniej. Do zobaczenia! – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing