TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie – nowa kampania Lupilu z okazji Dnia Matki

Lidl Polska postanowił porozmawiać z mamami na temat tego, co powiedziałyby sobie po narodzinach pierwszego dziecka. W nowym spocie marki Lupilu poznajemy autentyczne historie Polek, które prezentują macierzyństwo bez retuszu i dzielą się radami z innymi mamami.
O autorze
1 min czytania 2022-05-18

Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej? – od tych słów zaczyna się nowy spot marki Lupilu sieci Lidl Polska stworzony z okazji Dnia Matki. W nagraniu wzięło udział 10 matek, które dzielą się swoimi historiami, a także przedstawiają blaski i cienie macierzyństwa. Zwracają się do innych świeżo upieczonych mam, udzielając im rad – pamiętania o sobie, bycia dla siebie wystarczającą a nie perfekcyjną, odnalezienia siebie w macierzyństwie, pozwolenia sobie na popełnianie błędów, nieprzejmowanie się opinią innych oraz zadbaniem o siebie.

W nagraniach spotu w studiu uczestniczyła psycholożka – Tamara Kasprzyk, która moderowała rozmowę z kobietami oraz była dla nich wsparciem. W spocie wykorzystano wypowiedzi, które nie były reżyserowane – są autentyczne.

Spot Lupilu powstał z pragnienia kobiet, aby zdjąć z nas, matek, presję bycia idealną, perfekcyjną, niezawodną. Jest efektem tego, że każda z nas w różnych momentach dała się uwieść słodkiej, lukrowanej wizji macierzyństwa, w której wszystko się udaje, dzieci biegają po czystym domu z uśmiechem na umorusanych twarzach, a rodzice spoglądają na nie z dobrotliwym uśmiechem. Fakt, że prawdziwe życie zazwyczaj tak nie wygląda, wywołuje w wielu kobietach poczucie winy i mnóstwo frustracji, dlatego zaprosiłyśmy do udziału w nagraniu różne mamy, żeby odczarowały ten obrazek i dodały innym mamom otuchy w codziennych zmaganiach. Film powstał z fragmentów kameralnych rozmów o macierzyństwie, podczas których zaproszone kobiety zastanawiały się, jaka wskazówka wypływająca z ich dzisiejszego doświadczenia mogłaby być dla nich pomocna, kiedy zostały mamami – mówi Tamara Kasprzyk, psycholożka oraz prezeska Fundacji Familylab.

Spot powstał w ramach kampanii Lupilu z okazji Dnia Matki, w ramach której prowadzone będą również działania digitalowe w kanałach social media Lidl Polska oraz podjęta zostanie współpraca z influencerami. Z kolei na stronie lidl.pl publikowana będzie seria artykułów poradnikowych związana z macierzyństwem oraz wychowywaniem potomstwa – artykuły powstały we współpracy z psycholożką Tamarą Kasprzyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj