Lidl Polska od wielu lat prowadzi kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas mogliśmy poznać dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. W nowej kampanii – „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” poznamy bliżej firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.
Roślinna Magda
Zobacz również
Roślinna Magda to rodzinna firma spod Zakopanego produkująca popularny vegangurt PlantOn – alternatywę dla jogurtów z mleka krowiego. Historia firmy zaczyna się w latach 50. XX wieku, gdy tradycyjną mleczarnię prowadził dziadek Magdy Kubit – obecnej właścicielki firmy. Tradycja mleczarska dalej była kontynuowana i w 1991 roku oficjalnie powstała firma Magda, w której wytwarzane były produkty z mleka krowiego. W 2017 roku stery w firmie przejęła Magda Kubit – wegetarianka, która z wielkim poszanowaniem tradycji i natury, postanawia tworzyć produkty roślinne w zgodzie z własnymi przekonaniami. Tak powstały w 100% roślinne vegangurty na bazie mleka kokosowego, w dwóch odsłonach: konwencjonalnej marce PlantOn oraz ekologicznej gamie Vegup BIO. Rok później – w 2018 roku – Lidl Polska nawiązał współpracę z firmą Magda. Od tej pory w ofercie sukcesywnie pojawiają się kolejne produkty rozszerzające ofertę dla wegan. Po roku współpracy, portfolio produktów powiększyło się o dwie marki własne Pilos – konwencjonalną Pilos Kokos Vegangurt oraz ekologiczną BIO Organic Kokos Vegangurt.
– Cieszę się, że produkty marki Pilos Kokos są tworzone według filozofii, którą wyznaję. Produkty mają pyszny smak oraz są wysokiej jakości. Wyjątkowość vegangurtów zostaje doceniana przez coraz większą rzeszę zwolenników. Jest to dla mnie szczególnie ważne, ponieważ moim celem jest pokazanie, że roślinnie znaczy smaczniej i zdrowiej – mówi Magda Kubit, właścicielka firmy Roślinna Magda.
Zakłady Mięsne Skiba S.A.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zakłady Mięsne Skiba S.A. dostarczają do Lidl Polska wysokiej jakości wędliny oraz wyselekcjonowane mięsa. Historia firmy rozpoczęła się wiele lat temu w niewielkim zakładzie, w którym zatrudnionych było zaledwie 12 pracowników. W ofercie było wówczas ok. 20 produktów, których odbiorcami byli najbliżsi znajomi, rodzina i lokalni odbiorcy. Dzisiaj przedsiębiorstwo jest nadal firmą rodzinną, ale również jedną z największych firm w tej branży w Polsce. Zakłady Mięsne Skiba S.A. współpracują z siecią Lidl Polska od 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Najwyższa jakość produktów oraz bezpieczeństwo żywności są dla nas najważniejsze. Potwierdzeniem tego są międzynarodowe certyfikaty IFS oraz BRC, które nasze zakłady posiadają. Wytwarzając produkty dla naszych klientów, dbamy o środowisko naturalne ze szczególnym uwzględnieniem dobrych relacji z lokalną społecznością oraz z poszanowaniem naturalnej spuścizny regionu – mówi Andrzej Skiba, prezes Zakładów Mięsnych Skiba S.A.
Ovovita
Dzięki kampanii poznamy również jednego z czołowych producentów jaj w Polsce – firmę Ovovita, która mimo dużej skali działania od 30 lat zachowuje wyjątkowy charakter rodzinnego przedsiębiorstwa. Ovovita dostarcza jaja do sieci Lidl Polska nieprzerwanie od ponad dekady. Jaja pochodzą od kur karmionych wyłącznie naturalnymi paszami wytwarzanymi z polskich zbóż, a w firmie wykorzystywane są nowoczesne techniki sortowania i pakowania jaj. Firma dysponuje specjalistycznie wyposażonym laboratorium, w którym odbywa się codzienna kontrola jakości zarówno gotowych produktów jak i surowców. Liczne kontrole, audyty zewnętrzne i wprowadzone systemy zarządzania potwierdzają spełnianie bardzo wysokich standardów jakościowych.
– Pierwsze dostawy zrealizowaliśmy dla Lidl Polska już 13 lat temu. Długoletnia współpraca przerodziła się w partnerstwo biznesowe oparte na obopólnym zaufaniu i zrozumieniu. Każdego dnia pracujemy, aby klienci Lidl Polska mieli dostęp do zdrowych i naturalnych produktów wysokiej jakości – mówi Piotr Markiewicz, dyrektor ds. marketingu Ovovita.
Spółdzielnia Mleczarska Ryki
Kolejnym dostawcą Lidl Polska, który wystąpił w kampanii jest Spółdzielnia Mleczarska Ryki – polski producent serów żółtych-dojrzewających z Lubelszczyzny. Od ponad 90 lat łączy doświadczenie wielu pokoleń mistrzów serowarstwa, unikalne receptury oraz nowoczesną technologię. Gwarancją jakości serów ze Spółdzielni Mleczarskiej Ryki jest używane do produkcji najwyższej jakości mleko. Wartością firmy jest przede wszystkim kultywowanie polskich tradycji, a także dbanie o jakość produktów. To wszystko sprawia, że Spółdzielnia Mleczarska Ryki zaliczana jest dziś do najlepszych polskich producentów serów.
– Nasza współpraca z Lidl Polska od lat jest owocna. Obecnie na półkach sklepowych we wszystkich sklepach Lidl Polska można znaleźć nasze produkty takie jak Rycki Edam Exclusive, Rycki Maasdam, dłużej dojrzewający Cezar oraz sery o prostym składzie: Rycki Edam i Rycki Koneser. Z Lidl Polska mamy wspólne cele – wspieranie polskości oraz tworzenie najwyższej jakości produktów – komentuje Małgorzata Ceglarska, twórczyni sera Rycki Edam.
O kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców”
Nowa kampania „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Nośnikami kampanii są reklamy w telewizji, gazetka produktowa Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej lidl.pl. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów dom mediowy Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.