Lidl Polska wspiera firmę Aksam – producenta Beskidzkich paluchów

Lidl Polska wspiera firmę Aksam – producenta Beskidzkich paluchów
Lidl Polska współpracuje z krajowymi dostawcami zawsze, gdy tylko jest to możliwe. Sieć stawia na długotrwałe relacje i partnerstwo, o które dba także w czasie kryzysu. W takim momencie znajduje się obecnie firma Aksam, której hale produkcyjne w Malcu koło Kęt spłonęły w pożarze.
O autorze
1 min czytania 2024-08-13

Kupując Beskidzkie paluchy, można wesprzeć odbudowę fabryki oraz utrzymanie miejsc pracy lokalnej społeczności województwa małopolskiego.

– Jesteśmy świadomi tego, jak stabilne zatrudnienie jest ważne dla naszych pracowników, a utrzymanie miejsc pracy istotne dla naszej społeczności lokalnej gminy Kęty. Po pożarze, w którym spłonęły nasze hale produkcyjne, podjęliśmy decyzję o zagwarantowaniu zatrudnienia poprzez wprowadzenie rotacyjnego systemu pracy. Jesteśmy pod wrażeniem okazów społecznej solidarności, która nas spotyka każdego dnia. Dzięki ogólnopolskiej akcji kupowania naszych produktów szybciej odbudujemy zakłady produkcyjne, dlatego cieszymy się, że nasi partnerzy handlowi w dodatkowy sposób wpierają nasze produkty – komentuje prezes firmy Adam Klęczar.

– Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, jak również siecią dbającą o długotrwałe, partnerskie relacje z polskimi dostawcami. Wyciągamy pomocną dłoń do naszych partnerów, gdy tylko mamy taką możliwość, a oni tego potrzebują. Wspieramy np. rolników, oferując w naszych sklepach niedoskonałe warzywa i owoce. Beskidzkie paluchy to produkt, który mamy w stałej ofercie. Co ważne, produkty firmy Aksam eksportujemy również do innych krajów – artykuły te są oferowane w ramach akcji tematycznych m.in. w Niemczech, Holandii czy we Włoszech, a we Francji są w dostępne w ramach stałego asortymentu. Cieszymy się, że możemy pomóc w odbudowie hal produkcyjnych oraz wesprzeć firmę Aksam w tym trudnym dla niej czasie. Podziwiamy polską solidarność – w analizowanych wynikach widzimy, że sprzedaż Beskidzkich paluchów jest wyższa niż w standardowym okresie. Zachęcamy wszystkich klientów naszej sieci do sięgania po ten produkt i wsparcia lokalnej społeczności z województwa małopolskiego – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS Internauci, politycy, biznes i marki zachęcają do kupowania paluszków Beskidzkich

W sieci trwa akcja, której celem jest wsparcie firmy Aksam, produkującej m.in. paluszki Beskidzkie. Chęć pomocy w odbudowie strawionych pożarem zakładów ogłosiły marki, internauci, a nawet politycy. Głos zabrali m.in. Mateusz Morawiecki, firma NOVOL, agencja Tigers i Bartek Kotowicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się