Lidl Polska dokłada starań, by w czasie globalnego starcia z Covid-19 klienci sieci mieli stały i nieprzerwany dostęp do najważniejszych produktów – społeczną odpowiedzialnością firmy jest zapewnienie możliwości dokonywania zakupów spożywczych przez wszystkich klientów. Sieć zapewnia, że wszystkie sklepy i centra dystrybucyjne pozostaną otwarte, a w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zostały wprowadzone specjalne procedury dotyczące higieny. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ogromnych środków potrzeba by stawić czoła pandemii, która dotyka nas wszystkich. Dlatego Lidl Polska postanowił przekazać 1 mln złotych na walkę z COVID- 19.
Firma Lidl Polska przekazała 500 tys. złotych na rzecz funduszu interwencyjnego do walki z koronawirusem utworzonego przez Fundację WOŚP. Za jego pośrednictwem będą możliwe natychmiastowe zakupy niezbędnego sprzętu medycznego. Dzięki tym funduszom, Fundacja WOŚP ma zamiar kupić między innymi testy na koronawirusa, Wszystkie zakupy i działania na bieżąco Fundacja komunikuje na stronie.
Zobacz również
Fundacja WOŚP dokonała już zakupów w postaci 157 kadriomonitorów, 150 łóżek na oddziały intensywnej opieki medycznej za ponad 4 000 000 złotych, a także 50 000 Indywidualnych Pakietów Ochrony Biologicznej (IPOB).
Kolejne 500 tys. złotych Lidl przekazuje do Caritas Polska. Środki te mają zostać przeznaczone na zakup respiratorów dla dzieci i kobiet w ciąży przebywających w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie oraz żywność dla seniorów. Dodatkowo sieć już przekazała żywność do Cartias poznańskiego i gorzowsko-zielonogórskiego, które rozdystrybuują ją wśród tych najbardziej potrzebujących.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach