Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Lidl Polska zachęca do wspierania potrzebujących w najbliższej okolicy

Lidl Polska przygotował specjalną akcję zachęcającą do pomocy sąsiedzkiej – wystarczy wydrukować, wypełnić i wywiesić plakat w miejscu zamieszkania (np. na klatce schodowej w bloku, na drzwiach wejściowych, czy tablicy informacyjnej) oraz zostać wolontariuszem w swojej okolicy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Sieci handlowe już podjęły liczne działania mające zapewnić ochronę pracownikom oraz klientom. Mimo to część z nas, szczególnie seniorzy 65+, obawiają się w dalszym ciągu wychodzenia z domu w celu załatwienia podstawowych czynności. W związku z tym Lidl Polska zainicjował akcję, w ramach której zachęca do pomocy sąsiedzkiej w najbliższej okolicy. Na tę okazję sieć zaprojektowała specjalny plakat w formacie A4 „Sąsiedzie, potrzebujesz pomocy?”, który można wydrukować na domowej drukarce, uzupełnić i wywiesić w miejscu zamieszkania. W ten sposób osoby potrzebujące wsparcia mogą skontaktować  się z tymi gotowymi do pomocy.  

– Wierzymy, że solidarność sąsiedzka to znana wszystkim od dawna forma pomagania, która szczególnie teraz jest nieoceniona. Jest to prosta i jednocześnie bardzo szczytna idea, która w aktualnej sytuacji może sprawdzić się doskonale. Chcemy zachęcić klientów do pomocy potrzebującym w swoim otoczeniu. Plakat, który opracowaliśmy ma połączyć osoby potrzebujące pomocy, z sąsiadami, którzy mogą im tą pomoc okazać – szczególnie myślimy o młodych, witalnych osobach np. studentach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication Lidl Polska.

Równorzędnie sieć zaplanowała także drugą akcję z myślą o najmłodszych: wielkanocną kartkę-kolorowankę. W ten sposób dzieci mogą przygotować piękną, kolorową laurkę dla bliskich, z którymi nie mogą się spotkać podczas nadchodzących Świąt Wielkanocy. Kartkę wystarczy pokolorować, pomalować lub wykleić papierem ozdobnym, a film lub zdjęcie z przygotowania kartki wysłać stęsknionym bliskim: babciom, dziadkom, ciociom, wujkom czy sąsiadom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kartkę-kolorowankę można pobrać tutaj.

„Wolontariusze” pragnący pomóc osobom w swojej okolicy mogą pobrać plakat w wersji kolorowej lub czarno-białej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się