Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Lidl sprzedaje zeszyty z logo własnym oraz WK Dzik

Sieć Lidl przygotowała dwie serie zeszytów, które będą w sprzedaży od czwartku 11 sierpnia: z logo własnym oraz ekipy zakręconych, polskich youtuberów sportowych – WK Dzik.
O autorze
1 min czytania 2022-08-10

Zeszyty Lidl Polska

Niebawem rozpocznie się rok szkolny, ale kompletowanie szkolnej wyprawki warto zacząć już teraz. Choć w szkołach pojawia się coraz więcej nowoczesnego, multimedialnego sprzętu, zeszyt wciąż jest nieodłącznym atrybutem ucznia. Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.), a niewielki notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą.

DZIKie zeszyty

W najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów.

Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska od czwartku 11 sierpnia. One także różnią się wzorami i rozmiarami, a wybrane warianty mają twardą, gumowaną oprawę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing