Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France

Lidl-Trek przedstawia swój skład na Tour de France 2023. Siłą zespołu jest połączenie mło-dości i doświadczenia: ośmiu wyjątkowych kolarzy z siedmiu krajów podejmie rywalizację z Bilbao do Paryża.
O autorze
1 min czytania 2023-06-29

Podczas przedstawiania zespołu w Bilbao w Hiszpanii, Lidl-Trek zaprezentował również nowe żółto-czerwono-niebieskie koszulki, w których kolarze wystąpią podczas najsłynniejszego rowerowego wyścigu.

Lidl-Trek przedstawia swój skład na Tour de France. Zespół ośmiu wyjątkowych kolarzy z siedmiu krajów (Hiszpanii, Danii, Belgii, Francji, Luksemburga, Włoch i Stanów Zjednoczonych) jest gotowych na Grand Départ w Bilbao. To właśnie podczas 110. edycji najsłynniejszych zawodów kolarskich, cykliści Lidl-Trek wystartują w nowych żółto-czerwono-niebieskich koszulkach, walcząc ambitnie w kolejnych etapach wyścigu. 

Również w czerwcowym Giro d’Italia kobiet niesamowite i waleczne kolarki z pięciu krajów (Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Holandii i Australii) zadebiutują w nowych koszulkach Lidl-Trek. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl i Trek jako partnerzy mają ambitne plany: w ramach swojej długoterminowej współpracy chcą zbudować zespół na globalnej scenie kolarskiej, który rozbudza emocje i inspiruje fanów kolarstwa, kolejne pokolenie mistrzów wśród kobiet i mężczyzn, a także wszystkich kolarzy, zarówno amatorów, jak i wyczynowców. Obie marki łączy zaangażowanie w budowę drużyny, której sukces będzie się opierał na kulturze różnorodności i inkluzywności. Dzięki silnemu, zróżnicowanemu zespołowi najlepszych międzynarodowych sportowców, Lidl-Trek chce być wzorem do naśladowania w zakresie zrównoważonego kolarstwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lidl jest dumny z bycia głównym sponsorem i partnerem strategicznym zespołu UCI WorldTour Lidl-Trek. Współpraca rozpoczyna się od zawodów Giro d’Italia kobiet (30 czerwca 2023 r.) oraz Tour de France mężczyzn (1 lipca 2023 r.). Jako partnerzy Lidl oraz Trek skupią się nie tylko na sukcesie sportowym, ale także na wszechstronnym promowaniu zdrowia, sportu i świadomego odżywiania. Dla obu firm upowszechnianie zdrowego i aktywnego stylu życia w ramach odpowiedzialności społecznej ma fundamentalne znaczenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Lidl powoli wycofuje się ze sprzedaży tytoniu

Lidl stopniowo rezygnuje ze sprzedaży papierosów i wszelkiego rodzaju wyrobów tytoniowych. Zmiany będą wprowadzone w duńskich sklepach tej sieci.