To nie pierwsza taka akcja sieci Lidl – w 2019 roku niemiecki oddział marki zainicjował kampanię, za pomocą której chciał pokazywał swoim klientom, jak bardzo są dla niego ważni, zaś tych najwierniejszych nagradzał firmowymi sneakersami.
Tym razem sieć postanowiła umożliwić każdemu zdobycie jakiegoś elementu garderoby sygnowanego logotypem Lidl. Już 26 kwietnia br. w sklepach marki pojawi się bowiem kolekcja pod hasłem #lidlfancollection – znajdziemy w niej m.in. t-shirty, skarpetki, a także klapki. Jak podkreślają przedstawiciele marki, kolekcja jest utrzymana w duchu streetwearu i powstała w „odpowiedzi na najnowsze trendy i oczekiwania klientów”.
Zobacz również
Co ciekawe, w ubiegłym roku we włoskich sklepach sieci pojawiły się buty sportowe w kolorach logo marki. Wówczas wyprzedały się one jak świeże bułeczki, a co więcej – krótko po tym pojawiły się na eBayu, gdzie dostępne były za około 2,5 tys. euro (ich cena sklepowa wynosiła niecałe 13 euro).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lidl poszerza swoją ofertę o testy na przeciwciała SARS-CoV-2, które pozwolą sprawdzić, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Badanie wykryje przeciwciała w klasie IgM oraz IgG.
PS2
Lodomaniacy, a w szczególności fani Ekipy Friza, będą zachwyceni. Już w poniedziałek, 26 kwietnia, popularne lody Ekipa marki Koral trafią do oferty sklepów Lidl. Pyszne sorbety w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającymi dodatkami to obecnie jeden z największych hitów.