Testy na przeciwciała COVID-19 w ofercie Lidla

Testy na przeciwciała COVID-19 w ofercie Lidla
Lidl poszerza swoją ofertę o testy na przeciwciała SARS-CoV-2, które pozwolą sprawdzić, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Badanie wykryje przeciwciała w klasie IgM oraz IgG.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Lidl Polska uruchamia sprzedaż certyfikowanych testów Primacovid do samodzielnego wykonania pozwalających na jakościowe wykrycie przeciwciał IgG i IgM przeciwko SARS-CoV-2. Test Primacovid po 10 minutach pokazuje, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Producentem testów jest szwajcarska firma Prima Lab. Testy pojawią się w sprzedaży – w zależności od lokalizacji sklepu – już od piątku (26 marca) lub soboty (27 marca) w atrakcyjnej cenie 39,99 zł za opakowanie. Co ważne, testy posiadają medyczny certyfikat, który potwierdza wysoką jakość ich wykonania.

Testy serologiczne – takie jak Primacovid – wykrywają we krwi obecność przeciwciał wytworzonych przez organizm w odpowiedzi na infekcje, w tym SARS-CoV-2. Testy te wykrywają odpowiedź immunologiczną organizmu po kontakcie z wirusem, ale nie obecność samego wirusa. Najnowsze badania pokazują, że u ludzi zakażonych SARS-CoV-2, przeciwciała IgM lub IgG pojawiają się w ciągu 19 dni od pojawienia się objawów (w 60% przypadków w ciągu pierwszego tygodnia, a u 90% w drugim tygodniu).

– Chcemy oferować artykuły, których nasi klienci potrzebują. W odpowiedzi na liczne prośby klientów podjęliśmy decyzję, aby do naszej oferty dołączyć nowy asortyment – certyfikowane testy na przeciwciała COVID-19. Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów do stosowania zasad bezpieczeństwa i wykazywania się społecznie odpowiedzialną postawą – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Od 15 marca br. w sklepach sieci Biedronka sprzedawane są certyfikowane testy wykrywające przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

IKEA zainicjowała nietypową akcję w swoich wybranych izraelskich sklepach – przed zakupami klienci otrzymywali szczepionkę przeciwko COVID-19.

PS3

Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?