TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl wprowadza usługę płatności mobilnych Lidl Pay

Sieć Lidl finalizuje testy mobilnych płatności Lidl Pay tak, aby w przyszłym roku zrewolucjonizować sposób dokonywania płatności za zakupy przy kasie – wystarczy jedno skanowanie karty Lidl Plus, aby skorzystać ze wszystkich rabatów oraz jednocześnie zapłacić za zakupy.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Lidl Pay to nowa funkcjonalność dedykowana użytkownikom aplikacji Lidl Plus, która pozwala zaoszczędzić czas przy kasie, poprzez dodanie do aplikacji karty płatniczej. W efekcie skanując kartę Lidl Plus czytnikiem w strefie kas, jednocześnie naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność, wygodnie i szybko. Funkcjonalność ta będzie dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Lidl Plus, w sekcji „Mój Portfel”, w zakładce „więcej“, w menu dolnym. Aby z niej skorzystać, dbając o bezpieczeństwo danych bankowych, należy zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID) i następnie dodać kartę płatniczą. Jednocześnie zaznaczamy, że korzystając z Lidl Pay użytkownicy mogą być pewni, że ich dane bankowe są bezpieczne. Funkcjonalność jest zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI.

– W myśl idei „Więcej na radość z życia” niezwykle ważny jest dla nas komfort naszych klientów w trakcie dokonywania zakupów w sklepach Lidl. W marcu tego roku udostępniliśmy aplikację Lidl Plus, teraz stawiamy kolejny krok i pracujemy nad uruchomieniem płatności mobilnych Lidl Pay. Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication Lidl Polska

Aplikacja Lidl Plus to przede wszystkim skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych i dokonania zakupów artykułów przemysłowych w internetowym sklepie Lidla. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników. Wyniki badania Gemius/PBI pokazują, że Lidl Plus znalazł się na drugiej pozycji pod względem sieci handlowych i w czołowej piętnastce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj