Wraz z początkiem marca br. ruszyła nowa, utrzymana w zabawnej konwencji kampania „Lidlowe ceny”. W pierwszej, teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów – wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania. W ten sposób Lidl Polska chce podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania jest realizowana w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.