Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Life Healthcare London i Papaya Films London w kampanii społecznej związanej ze środowiskiem mody

Angielski oddział Papaya Films wraz z reżyserką Weroniką Ławniczak zrealizowali kampanię społeczną, która zwraca uwagę na niepokojące standardy wyznaczane przez branżę modową.
O autorze
0 min czytania 2019-07-19

Autorem pomysłu kampanii jest Meggie Miodek z agencji Life Healthcare, a inspiracją artykuł opowiadający o relacjach agentów i modelek na rynkach światowych. Bohaterką spotu jest była modelka Rosie Nelson. Film ma na celu zwrócenie uwagi na powiązania pracy modelki z zaburzeniami odżywiania, które często prowadzą do śmierci. Rosie dołączyła do kampanii, aby walczyć ze światowymi standardami wytyczonymi przez branżę modową. Zdjęcia do kampanii zrealizowane zostały w Londynie. Za reżyserię odpowiada Weronika Ławniczak, za zdjęcia Tomek Ziółkowski. Za kreację odpowiada agencja Life Healthcare.