Nowa komunikacja marki Tchibo Black ‘N White ma trafić do osób młodych, ludzi otwartych na świat, ale też konfrontujących się codziennie z mnóstwem różnych komunikatów i decyzji, które muszą podejmować. Z tej myśli strategicznej zrodziła się idea kreatywna i hasło kampanii: Life isn’t black and white. Only coffee is.
– Mówimy do młodzieży – jej językiem i jej kanałami. Nie dajemy gotowych odpowiedzi, ale podkreślamy, że rozumiemy ich dylematy i pytania, które sobie stawiają. Wiemy dobrze, jak ważna jest rola wideo w internecie, szczególnie wśród młodych osób. Z tego powodu spot marki Tchibo Black ’N White będzie można obejrzeć w wielu kanałach społecznościowych. W spocie pokazujemy, że życie nigdy nie jest czarno-białe. Czarno-biała może być jedynie kawa. Kawa Tchibo Black ’N White – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, group account supervisor z Plej, odpowiedzialny za projekt.
Zobacz również
Kampania potrwa do końca września.
Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym SHOOTME.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach