Lifetube i IMOK ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji we współpracy z ekspertami agencji Lifetube stworzyli Akademię Influencer Managera. Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia organizatorzy postanowili uruchomić kolejną, która rozpocznie się już 7 listopada.
O autorze
1 min czytania 2023-11-03

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców oraz IMOK, placówka oświatowa oferująca kursy, szkolenia i certyfikaty zawodowe ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera. Szkolenie potrwa 4 miesiące, podczas których uczestnicy poznają techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów, zdobędą wiedzę na temat skutecznego content marketingu oraz nauczą się profesjonalnej obsługi klienta.

Szczegóły projektu

Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Directorka w Lifetubie. W gronie wykładowców znaleźli się między innymi: Marcin Pyć, Head of Network Management w Lifetubie, Karolina Łach i Kacper Pakuła, Group Influencer Managerowie, Adam Romanowski, Head of Lifetube Labels, a także mecenas Małgorzata Jaworska-Woźniak, ekspertka od prawa autorskiego i prawnych aspektów reklamy w mediach społecznościowych.

– Akademia Influencer Managera to idealny kurs dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w tej branży. Uczestnicy w ramach 4-miesięcznego programu rozwojowego będą mieli możliwość zdobycia wiedzy od ekspertów, którzy na co dzień współpracują z popularnymi twórcami internetowymi. Szkolenie przeznaczone jest nie tylko dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, ale również dla tych, którzy chcieliby się przebranżowić i spróbować swoich sił w influencer marketingu – mówi Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w Lifetubie.

Podczas szkolenia eksperci i praktycy z branży przekażą uczestnikom wiedzę z zakresu managementu twórców, obsługi klienta, zarządzania kryzysowego, komunikacji i budowania relacji, mediów społecznościowych, prawa autorskiego, zarządzania wizerunkiem oraz etyki. Osoby, które ukończą szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdadzą egzamin końcowy, otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu.

PS Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku!

Podczas finałowej gali TikTok Ad Awards wyróżnione zostały marki w czterech kategoriach: Greatest Creative, Greates Performance, Greatest Small Business, a główną nagrodę – Greatest TikTok – otrzymał Rossmann za kampanię promującą „MEGA!”.

PS2 Nowa agencja reklamowa Esperienza Creative Technology – siła doświadczenia i pasji

Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj