Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców oraz IMOK, placówka oświatowa oferująca kursy, szkolenia i certyfikaty zawodowe ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera. Szkolenie potrwa 4 miesiące, podczas których uczestnicy poznają techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów, zdobędą wiedzę na temat skutecznego content marketingu oraz nauczą się profesjonalnej obsługi klienta.
Szczegóły projektu
Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Directorka w Lifetubie. W gronie wykładowców znaleźli się między innymi: Marcin Pyć, Head of Network Management w Lifetubie, Karolina Łach i Kacper Pakuła, Group Influencer Managerowie, Adam Romanowski, Head of Lifetube Labels, a także mecenas Małgorzata Jaworska-Woźniak, ekspertka od prawa autorskiego i prawnych aspektów reklamy w mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Akademia Influencer Managera to idealny kurs dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w tej branży. Uczestnicy w ramach 4-miesięcznego programu rozwojowego będą mieli możliwość zdobycia wiedzy od ekspertów, którzy na co dzień współpracują z popularnymi twórcami internetowymi. Szkolenie przeznaczone jest nie tylko dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, ale również dla tych, którzy chcieliby się przebranżowić i spróbować swoich sił w influencer marketingu – mówi Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w Lifetubie.
PS Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku!
PS2 Nowa agencja reklamowa Esperienza Creative Technology – siła doświadczenia i pasji
Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]