Przygotowana przez dział Management-Entertainment w LifeTube kampania potrwa 3 miesiące. Jej głównym celem jest dotarcie do młodych konsumentów z informacją o pojawieniu się na rynku nowego napoju, jego dostępności w czterech różnych smakach. Do realizacji tego zadania zostali wybrani twórcy internetowi idealnie odpowiadający założeniom kampanii, którzy dzięki rozrywkowym treściom docierają do młodszych użytkowników YouTube. Ich materiały ukazały się nie tylko na YouTube, ale też na Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, który potrwa 3 miesiące i w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.
– Można z pewnością powiedzieć, że to przełomowy moment na rynku, gdy klienci nie tylko decydują się współpracować w ramach nowych dla nich platform, ale również chcą wchodzić z produktami na dany rynek za ich pośrednictwem. Twórcy z kategorii „Rozrywka” mają realny wpływ na decyzje zakupowe swoich odbiorców, dodatkowo sprawnie działają na platformach takich jak TikTok, za pośrednictwem których możemy dotrzeć do młodych widzów, coraz rzadziej korzystających z aplikacji takich jak Instagram czy Facebook. Współpracując z Kuchniami Świata, dzięki pozytywnej i nienachalnej komunikacji, jesteśmy w stanie wprowadzić nowe napoje Chupa Chups do świadomości młodych konsumentów w naturalny dla nich sposób, z pomocą ich ulubionych, internetowych twórców – komentuje Mateusz Bill, szef działu Management-Entertainment w LifeTube (grupa LTTM).
Zobacz również
– Jak wiadomo, trend dotyczący angażowania influencerów i promowania produktów z ich udziałem w social mediach i na kanale TouTube z każdym rokiem nabiera tempa. Dlatego nie ukrywam, że wiążemy wielkie nadzieje z tą kampanią, wiedząc, że w influencer marketingu nie wystarczy już tylko ustawienie znanej osoby z produktem i zrobienie jej jakiegokolwiek zdjęcia. Teraz, gdy taki sposób promowania marki lub produktu jest już tak popularny i wyeksploatowany, potrzeba czegoś więcej – pomysłu – mówi Izabella Kominek-Riege, szef marketingu w Kuchnie Świata S.A.
Pierwsze materiały właśnie ukazały się na kanałach Martyny Zawady i Pawła Malinowskiego. Wszystkie będą nawiązywać do hasła kampanii “Forever fun” i będą utrzymane w duchu dobrej zabawy oraz pozytywnego nastawienia. Jak wynika z raportu opracowanego przez Qustodio w tym roku YouTube oraz Tik Tok to dwa główne narzędzia dotarcia do młodych odbiorców komunikacji marketingowej. Dzieci i młodzież spędzają średnio 85 minut dziennie na oglądaniu filmów na YouTube, a 80 minut dziennie na TikToku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]