Ten ekologiczny koncept wykorzystany został do wyjaśnienia zasad pożyczki z limitem odnawialnym. W spocie widzimy, jak jabłka, symbolizujące kwoty pieniędzy do wykorzystania, „odrastają” zaraz po podlaniu drzewa wodą z konewki, czyli po spłacie części zobowiązania.
– Limit odnawialny to produkt, który nas wyróżnia na rynku, ale wciąż nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę z jego zalet. A jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, umożliwiające wielokrotne sięganie po środki finansowe, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Jednocześnie pozwala na dużo bardziej elastyczne korzystanie ze środków dostępnych w ramach limitu niż w przypadku klasycznej pożyczki gotówkowej – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan. – Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię tłumaczącą w prosty, a zarazem żartobliwy sposób, jak działa limit odnawialny.
Zobacz również
Nowa kampania wystartowała 9 kwietnia i potrwa do końca czerwca.
Media plan obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz Internet.
Wiosenną reklamę pożyczki z limitem odnawialnym, podobnie jak poprzednie rysunkowe spoty z Finami, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup TV odpowiadał dom mediowy Spark Foundry, działania w Internecie realizuje agencja Bluerank.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing