Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, do którego marka zdecydowała się powrócić.
Kolekcja czterech puszek Vintage Label Series jest przykładem tego, jak współczesne wzornictwo z dumą czerpie inspirację z przeszłości, dawnych wzorów sztuki użytkowej. Vintage Label Series to nowoczesna, modna odsłona bazująca na dziedzictwie browaru i marki Carlsberg.
Zobacz również
Unikalne opakowania skrywają w swoim wnętrzu piwo warzone od prawie 170 lat tylko z trzech składników: wody, słodu jęczmiennego i chmielu.
Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.
Każda z puszek odnosi się do znaczących momentów w historii marki:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Etykieta z 1871 roku upamiętnia moment gdy Carl Jacobsen, syn twórcy browaru Carlsberga – J.C. Jacobsena, otrzymał od ojca browar.
- Etykieta z 1882 r. jest sygnowana przez mistrza piwowarstwa J. Jensena, który swoim podpisem gwarantował najwyższą jakość piwa Carlsberg.
- Opakowanie Grand Prix Paris z 1889 r. zostało stworzone z okazji zdobycia przez Carlsberg tytułu Najlepszego Piwa na Świecie na Wystawie Światowej w Paryżu w tym roku.
- Opakowanie z etykietą z 1902 r. przypominające twórców i artystów pracujących dla Carlsberga.
– Najwyższej jakości produkty zasługują na wyjątkowe opakowanie, któremu w procesie tworzenia poświęca się wiele uwagi, dopieszczając detale. Kolekcja Vintage Label Series, którą zaprezentujemy konsumentom jest przykładem wysokiej jakości wzornictwa użytkowego. Było ono bardzo istotne dla Carlsberga od początku istnienia. Warto wspomnieć, że obecne logo marki Carlsberg zostało zaprojektowane w 1904 roku przez Thorvalda Bindesbolla, uznawanego za jednego z pierwszych duńskich designerów – podkreśla Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych w Carlsberg Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współczesną interpretację dawnych etykiet Carlsberga stworzyła agencja 72andSunny. Konsumenci zobaczą po raz pierwszy limitowaną kolekcję puszek w 15-sekundowym spocie, który na bazie globalnych materiałów przygotowanych przez agencję MacGuffin Films opracował Lemon Sky JWT. Spot wykorzystuje muzykę The Glitch Mob – Warrior concerto. Media zostały zakupione przez PHD Media Direction.
15-sekundowy spot marki Carlsberg jest dostępny pod linkiem.