„To niesamowite przeżycie, kiedy można swoje spostrzeżenia na temat mody przelać na konkretne modele, które widzisz później na ulicach. Bardzo się wzruszyłam, kiedy w końcu mogłam zobaczyć i dotknąć pierwszych modeli sygnowanych moim imieniem i nazwiskiem. To była duża przyjemność, ale też ciężka praca, podczas której walczyłam do końca o każdy detal kolekcji- wspomina Patricia Kazadi. – Chciałam, żeby w kolekcji znalazły się też takie ubrania, które sama chętnie będę nosić. I to się udało. Jeden z moich ulubionych zestawów to ramoneska ze złotymi zamkami, oversize’owy T-shirt z napisem i spodnie dresowe. Trochę sportowo, trochę rockowo – dokładnie tak, jak lubię”.
Kolekcja PATRICIA KAZADI for ANSWEAR sięga po najnowsze trendy, wyraziste wzory oraz modne materiały i stanowi doskonałą propozycją dla kobiet i mężczyzn na sezon jesienny. Znajdziemy w niej oversize’owe płaszcze, sukienki z fotonadrukami, a także rockowe elementy wyraźnie przebijające się w ramoneskach i spodniach. Kolekcja jest skierowana do osób świadomych mody, pewnych siebie, dla których ubrania są dopełnieniem osobowości. Kolekcja jest dostępna pod adresem.
Zobacz również
„Pomysł, by zaprosić Patricię do tego projektu, powstał podczas wspólnego nagrywania filmów, w których Patricia dzieliła się z naszymi klientami poradami z dziedziny mody – mówi Joanna Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com. – Doskonałe wyczucie stylu Patricii sprawiło, że długie rozmowy o jej modowych fascynacjach oraz sposobach komponowania własnych zestawów niespostrzeżenie przerodziły się w rozmowy na temat kolekcji”.
Temperament Patricii oraz jej świeże podejście do mody przełożyły się nie tylko na same ubrania, ale także na niesamowitą atmosferę, jaka panowała w studiu projektowym. Procesowi powstawania kolekcji przyglądał się jeden z najlepszych polskich fotografów, Robert Wolański, który z niezwykłą precyzją wyłapywał wszystkie piękne i trudne chwile pracy nad projektami.
Kolekcja PATRICIA KAZADI for ANSWEAR jest dostępna w sklepie internetowym i stacjonarnym ANSWEAR.com oraz w sklepach marki MEDICINE w całej Polsce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing