Nanovo projektuje i wdraża cyfrowe kanały komunikacji w fizycznych punktach obsługi i sprzedaży. Firma działa na rynku od ponad 6 lat i współpracuje z takimi markami jak Play, Żabka, eobuwie.pl, HEBE czy RTV Euro AGD. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma rozwija swój biznes w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
– Nanovo rośnie bardzo dynamicznie. W ciągu najbliższych lat planujemy stale rozwijać zespół, technologie oraz produkty. Stawiamy na coraz szerszą współpracę z dotychczasowymi Klientami oraz intensywne pozyskiwanie nowych projektów. Bardzo nas cieszy fakt, że dziś nasze wdrożenia realizujemy również na rynkach zagranicznych. Oczekujemy, że odpowiedni partner komunikacyjny da nam mocne wsparcie w dynamicznym rozwoju firmy – powiedział Piotr Badowski, prezes zarządu Nanovo.
Zobacz również
Linkleaders to jedna z największych polskich agencji komunikacji korporacyjnej, employer branding i marketingu rekrutacji. Specjalizuje się we współpracy z czołowymi globalnymi markami sektora nowych technologii, nieruchomości i usług biznesowych.
– Nasze kompetencje z zakresu nowych technologii, nieruchomości komercyjnych oraz międzynarodowych relacji z mediami znajdą doskonałe zastosowanie w edukacji rynku na temat rozwiązań digital in-store. Będziemy partnerem Nanovo w rozwoju biznesu oraz umacnianiu pozycji lidera – powiedział Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
W ramach współpracy Linkleaders będzie odpowiedzialne za wszystkie działania public relations oraz social media Nanovo, będzie wspierać firmę w działaniach inspiracyjnych oraz edukacyjnych, animując rynek komunikacji digital in-store w Polsce oraz zagranicą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing