…ambitne cele, realizowali marzenia i dążyli do perfekcji.
– Lionel Messi, podobnie jak Huawei, zawsze szuka możliwości, aby być jeszcze lepszym w tym, co robi. Pomoże naszej marce przekazywać te wartości ludziom od Europy, przez Azję, po Amerykę Południową. Wierzymy, że droga, którą teraz wspólnie kroczymy, zaprowadzi nas do sukcesu. – powiedział Kevin Ho, President, Handset Business, Huawei Consumer BG.
Zobacz również
Firma Huawei nieprzerwanie inspiruje swoich klientów do dokonywania rzeczy niezwykłych. Podejście Messiego do życia i jego kariera idealnie wpisują się w główne przesłanie marki: Make it possible. Piłkarz i jego rodzina zrobili wszystko, co mogli, aby urzeczywistnić marzenie młodego Messiego: grę w profesjonalnym klubie piłkarskim. Zdobywanie wiedzy i doświadczenia oraz zmaganie się z wieloma przeszkodami, stanowią nieodzowny element drogi prowadzącej do osiągnięcia wyznaczonego celu. Walka o sukces Lionela Messiego jest bardzo bliska historii sukcesu firmy Huawei.
– Trzeba stale walczyć, by zrealizować swoje marzenia. Musisz poświęcić wszystko i iść zawsze do przodu, aby stawać się coraz lepszym. Dla mnie każdy dzień, w którym jako zawodnik nie robię żadnych postępów, jest dniem straconym. – skomentował Lionel Messi.
Zaangażowanie Huawei na rzecz promowania sportu, a w szczególności piłki nożnej, wynika z przekonania o tym, że sport wzbogaca codzienne życie i kształtuje charakter. W ciągu ostatnich kilku lat firma podejmowała działania z najlepszymi klubami piłkarskimi, takimi jak Club América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid czy AC Milan. Nazwy tych drużyn rozpalają serca i emocje ludzi na całym świecie. Huawei konsekwentnie rozwija też współpracę z piłkarzami, którzy są ucieleśnieniem wartości firmy. Do tego grona należą m.in. Robert Lewandowski i Alexis Sánchez, a teraz także Lionel Messi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pasja, wytrwałość i dążenie do doskonałości to sportowe cechy, dzięki którym firma Huawei uplasowała się wśród 3 czołowych producentów smartphonów na świecie. Flagowe modele urządzeń z serii Mate, P i G to najbardziej popularne smartphony klasy premium wśród konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing