Do przetargu zaproszonych zostało pięć agencji. Na krótkiej liście znalazły się dwie z nich, w tym LiquidThread, której powierzono obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego nowej linii produktowej. – Nową linię bakaliowych przekąsek stworzyliśmy z myślą o młodych konsumentach. Zależało nam na odmłodzeniu marki Bakalland, a agencja LiquidThread przekonała nas odwagą i kreatywnością swojego pomysłu, w którym widać zrozumienie potrzeb młodych odbiorców. Co dla nas istotne, charakter kampanii uwzględnia specyfikę kanałów, dzięki czemu precyzyjnie dotrzemy do naszych odbiorców z komunikatem – mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki w Bakalland SA.
Kampania nowych przekąsek Bakallandu obejmie telewizję, kino, internet i komunikację w mediach społecznościowych. LiquidThread przygotowuje strategie, ideę kreatywną, zajmie się produkcją wszystkich formatów reklamowych w tym pięciu spotów telewizyjnych. Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę nowego produktu w kanałach społecznościowych. Nazwy agencji, które brały udział w przetargu oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione. Działania, za które odpowiada LiquidThread, rozpoczną się jesienią. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla Bakalland SA zajmuje się Starcom.
Zobacz również
Wprowadzana właśnie na rynek linia przekąsek Bakallandu obejmuje pięć produktów: Koko Loko, czyli połączenie nerkowca prażonego z chipsami kokosowymi oraz kostki kokosowej w czekoladzie, O! Żesz Sezam – prażony orzech arachidowy oblany miodem i otoczony w ziarnach sezamu, Cud Miód – połącznie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażone kukurydzy pokrytej miodem, Słona Ona – prażona kukurydza pokryta solą oraz Love Las – połączenie żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała w białej czekoladzie z różaną otoczką.