1 października br. startuje kampania Lisek.App „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, której celem jest promowanie codziennych zakupów przy pomocy rozwiązań internetowych.
Zmiana komunikacji Liska to naturalny krok w rozwoju – z impulsowego rozwiązania w normalny sklep, który zaspokaja codzienne potrzeby klientów tu i teraz. W ciągu ostatnich miesięcy szczególnie powiększyła się oferta w kategorii świeżych produktów. W ten sposób Lisek dostosowuje się do potrzeb konsumentów, którzy poszukują sklepów z bogatą ofertą odpowiadającą na bieżące, codzienne potrzeby. Zakupy w Lisku klienci mogą robić przez aplikację dostępną na telefony z systemem Android i iOS oraz w sklepie online przez stronę lisek.app. Aplikację Liska do tej pory pobrało ponad 1,2 miliona osób.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nowe pozycjonowanie
Nowe pozycjonowanie marki wyraźnie akcentuje, że Lisek to sklep. W kampanii reklamowej, pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie w codziennych sytuacjach sięgają po produkty umieszczone w charakterystycznych online’owych ramkach, które wyglądają tak jak w aplikacji Liska. W ten sposób Lisek podkreśla, że niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient, sklep jest zawsze w zasięgu ręki, a dostawa następuje błyskawicznie. Bohaterami kampanii są rodzice – mamy i ojcowie opiekujący się dziećmi, a także osoby żyjące w pojedynkę. Z dzieckiem na ręku, ćwicząc jogę, w metrze, na rowerze czy w piżamie bohaterowie sięgają po produkty na śniadanie, obiad czy kolację.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Lisek jest bliżej klienta niż najbliższy sklep. Rano, w południe czy wieczorem i na każdą okazję. Mamy wystarczająco danych, żeby rozumieć klienta jak mały sklep za rogiem i odpowiedni model, żeby oferować mu asortyment dużego sklepu. Naszą kampanią chcemy w prosty sposób o tej bliskości powiedzieć i przekonać do siebie tych, którzy chcą kupować wygodnie na co dzień – przekonuje Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App.
Kampania będzie obecna w radiu i widoczna na ulicach wszystkich miast, w których działa Lisek, czyli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy Liska będzie można zobaczyć na przystankach miejskich, ekranach, w metrze, autobusach, tramwajach i SKM. Marka będzie również promować się online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith.
Zdjęcia: mat. pras.