Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Warszawa coraz bardziej tętni życiem

Po wielu tygodniach spowolnienia, ruch na warszawskich ulicach osiągnął intensywność zbliżoną do tej, sprzed lockdownu. Z każdym tygodniem maja i czerwca mieszkańcy i mieszkanki Warszawy coraz intensywniej korzystają z przestrzeni publicznej.
O autorze
1 min czytania 2020-06-18

Analiza wyników badania ruchu ulicznego dla pierwszych tygodni maja i pierwszych tygodni czerwca, w trzech kluczowych lokalizacjach w centrum Warszawy – rondzie Dmowskiego, na ul. Chmielnej i na stacji przesiadkowej Warszawskiego Metra przy ul. Świętokrzyskiej, skłania do wniosku, że użytkownicy przestrzeni miasta wracają do przyzwyczajeń sprzed narodowej kwarantanny. Coraz częściej wychodzimy z domów i przemieszczamy się ulicami miasta. Trend ten był bardzo wyraźny już na początku maja. Porównując dane z maja z pierwszymi tygodniami czerwca bez trudu można zauważyć, że rytm miasta jest coraz bardziej dynamiczny.

  • Rondo Dmowskiego -–aktualnie w centrum Warszawy porusza się ponad 80 tys. pojazdów dziennie. To niemal 90% samochodów zwykle przemierzających tę trasę każdego dnia. W pierwszej połowie maja ruch nie przekraczał jeszcze 70%.
  • Stacja Metra Świętokrzyska – trend wzmożonego ruchu jest widoczny również w metrze, na stacji przesiadkowej Metro Świętokrzyska. W pierwszej połowie maja liczba przejść pasażerów przez tę podziemną przestrzeń wynosiła 507 tys., a w pierwszej połowie czerwca już 966 tys. dziennie. Co stanowi niemal 90% wzrost.
  • ul. Chmielna – w pierwszych 2 tygodniach czerwca punkt pomiarowy zarejestrował 73 tys. pieszych poruszających się pomiędzy pasażem Wiecha, a ul. Zgody. Stanowi to wzrost o ponad 117% w stosunku do poprzednich dwóch tygodni. Dla porównania – w pierwszej połowie lutego punkt pomiarowy notował około 76 tys. przechodniów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z każdym tygodniem obserwujemy systematyczny wzrost liczby mieszkanek i mieszkańców Warszawy korzystających z przestrzeni publicznej. Na ulicach jest coraz więcej samochodów, pieszych i osób korzystających z komunikacji publicznej. Tempo miasta wraca do normy sprzed lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing