Listening Together: Spotify „łączy” użytkowników słuchających tej samej piosenki

Listening Together: Spotify „łączy” użytkowników słuchających tej samej piosenki
Platforma Spotify ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Listening Together” – w jej ramach stworzona została interaktywna mapa Ziemi, która oferuje możliwość sprawdzenia, gdzie w danym momencie na świecie użytkownicy słuchają tej samej piosenki.
O autorze
1 min czytania 2020-05-11

W dobie koronawirusa i wszechobecnej izolacji społecznej, Spotify chce pomóc tym osobom, które czują się samotne i dać im swego rodzaju namiastkę poczucia przynależności do danej społeczności. 

Biorąc pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego przez platformę, które pokazały, że w tej samej sekundzie nawet 30 tys. użytkowników Spotify na całym świecie puszcza tę samą piosenkę, firma zainicjowała kampanię pod hasłem „Listening Together”. W jej ramach stworzona została interaktywna mapa Ziemi, która pozwala na zidentyfikowanie tych użytkowników, którzy w danym momencie słuchają tego samego utworu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Interaktywną mapę Spotify znajdziecie tutaj.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Siedząc w ciepłym dresie i wygodnych kapciach z laptopem na kolanach łatwo zapomnieć, że nie każdy ma przywilej pracowania z domu w czasie pandemii. Wiele osób wciąż zmuszona jest opuścić bezpieczeństwo czterech ścian i wspierać struktury społeczeństwa pracą poza miejscem zamieszkania. Inni stoją przed innym wyzwaniem, zostając bez możliwości zarobku. W takiej sytuacji znajdują się właśnie artyści. Jak sobie radzą wśród globalnego zastoju branży rozrywkowej?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Popularna platforma Spotify wprowadziła niedawno usługę z myślą o naszych pupilach – nietypowy konfigurator muzyki Pet Playlists pozwala na stworzenie playlisty dla zwierząt, które zostają same w domu.