Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1 327 Zgłoszeń: 1 170 w KTR i 157 w Innovation. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl oraz nominacje.innovation.sar.org.pl.
Nagrody dla zwycięzców obu konkursów zostaną wręczone 26 listopada, na żywo podczas Gali w Nowym Teatrze w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Zobacz również
Jury KTR 2021 obradowało pod przewodnictwem:
- Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + JUNG V. MATT (kategoria Communication)
- Anna Koszur, Freundschaft (nowa kategoria Creative Strategy)
- Jacek Walesiak, UVMW | Design & Art. Direction Experts (kategoria Design)
- Szymon P.Pepliński, Creative Coding / ING (kategoria Technology)
- Maciej Waligóra, DDB Warszawa (kategoria Craft – Audio/Video)
- Sylwia Rękawek-Michoń, Leo Burnett (kategoria Craft – Photography)
- Marcin Sosiński, McCANN Poland (kategoria Craft – Audio/VideIllustration)
Na czele jury Innovation 2021 stanął Karol Sadaj, Aion Bank, a trzem grupom jurorskim przewodzili:
- Jakub Barzak, Storytel (Innowacje w mediach)
- Dariusz Maciołek, Bank BNP PARIBAS (Innowacje w biznesie)
- Mateusz Felsmann, Twin. Digital Collective (Innowacje w komunikacji).
Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions, Eurobest. Sponsorzy Strategiczni: Storytel, Facebook. Sponsorzy Wspierający: Upright Music, AMS, Fabryka Marketingu, TIKTOK, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock. Współpraca: TWIN .digital collective, Panowie Programiści. Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Patroni medialni: Newonce, NowyMarketing.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing