Jury Innovation szukało pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1 140 zgłoszeń: 1 036 w KTR i 104 w Innovation.
Zobacz również
Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl oraz www.innovation.sar.org.pl.
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 7 października podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Obradom jury KTR 2022 przewodniczyli:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Bartek Klimaszewski, BBDO Warszawa (kategoria Communication)
- Szymon Gutkowski, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy)
- Marcin Wolny (kategoria Design)
- Piotr Osiński, VMLY&R (kategoria Technology)
- Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)
- Zuza Krajewska (kategoria Craft Fotografia)
- Ola Jasionowska (kategoria Craft Ilustracja)
Na czele jury Innovation 2022 stanęła Magdalena Kotlarczyk z Google Polska, a trzem grupom jurorskim przewodzili:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Aleksandra Przeździecka, Discovery (Innowacje w Mediach)
- Jakub Eichelberger, Tylko (Innowacje w Biznesie)
- Henryk Klawe, Together (Innowacje w Komunikacji).
Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions. Partnerzy Strategiczni: Storytel, Meta. Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, AMS, Fabryka Marketingu. Audytor: Firma prawnicza SKP. Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Mam Startup, Grafmag.